Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wachtwoord

    Waarschijnlijk is op de een of andere manier misbruik gemaakt van mijn wachtwoord. Toch blijkt hieruit dat ik wel kan inloggen en er geen misbruik is gemaakt want ik ben nu ingelogd als deze topic binnen komt en er op gereageerd word. Ik ben benieuwd.

  • #2
    Waaruit maak je dat op?

    En ww waarvan?

    Wijzig je ww dan als eerste.

    Reageer


    • #3
      Er waren wat problemen met de oude wachtwoorden door het niet goed omzetten van wat inlogwachtwoorden voor de nieuwe GSM, zodoende kregen de oude wachtwoorden voor mijn E-mailprogramma 's een toevoeging op de oude. Dat hebben ze bij Delta Middelburg toen in orde gemaakt.
      Ik, als leek op dat gebied, begreep er ook al niets van dat ik met dat nieuwe mobieltje vanuit de telefoonwinkel naar Delta moest. Maar vertrouwde de adviezen van de telefoonwinkel en de medewerkers van Delta absoluut. Dus geen twijfel, ik zal zelf weer wel iets verkeerds hebben gedaan. Maar het blijkt dus geen probleem te zijn. Ik ben er erg blij mee dat het werkt. Bedankt voor je reactie Ptrol.
      Hiermee kan de vraag wat mij betreft gesloten worden.

      Reageer


      • #4
        Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent in de DELTA Winkel en dat alles weer werkt.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X