Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FPS problemen tijdens het gamen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Geeft World of Warships ook de ping aan bij het spelen? FPS problemen wordt over het algemeen veroorzaakt door de grafische kaart / CPU de internetverbindiing heeft daar niks mee te maken.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Geeft World of Warships ook de ping aan bij het spelen? FPS problemen wordt over het algemeen veroorzaakt door de grafische kaart / CPU de internetverbindiing heeft daar niks mee te maken.
      Dit dus.

      Recommended: Graphics Card (GPU): GeForce GTX 660, AMD Radeon R9 270x

      Er wordt gespeeld met een intel HD graphics 530, da's uberhaupt een wonder dat dat spel wil starten.

      Heeft helemaal niets met de internetverbinding te maken.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
        Ook beveelt het spel een videokaart aan, geen topkaart maar in ieder geval iets beters dan grafische chip waar jij op speelt (Intel HD Graphics 530)
        Maar als ik de specs van je laptop bekijk dan zou er ook een Quadro M1000M in moeten zitten.
        .
        was vergeten te vermelden dat ik idd die videokaart heb (NVIDIA Quadro M1000M 4GB GDDR5). En volgens de specificaties die online zijn gegeven moet mn processor WoWs wel aankunnen. (Intel Core i7-6700HQ Processor (6MB Cache, up to 3.50GHz))

        Ik speel het spel trouwens al sinds 2016 zonder enige problemen, het enige is dat mn laptop warm kan worden, maar dat is een bekend fenomeen bij de meeste laptops, vandaar dat ik hem continu aan het koelen ben tijdens het spelen.
        En op dit moment speel ik niet echt andere spellen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Geeft World of Warships ook de ping aan bij het spelen? FPS problemen wordt over het algemeen veroorzaakt door de grafische kaart / CPU de internetverbindiing heeft daar niks mee te maken.
          World of Warships geeft idd ook een ping aan bij het spelen, die is tussen de 30ms en 40ms

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door lex28404 Bekijk bericht

            was vergeten te vermelden dat ik idd die videokaart heb (NVIDIA Quadro M1000M 4GB GDDR5). En volgens de specificaties die online zijn gegeven moet mn processor WoWs wel aankunnen. (Intel Core i7-6700HQ Processor (6MB Cache, up to 3.50GHz))

            Ik speel het spel trouwens al sinds 2016 zonder enige problemen, het enige is dat mn laptop warm kan worden, maar dat is een bekend fenomeen bij de meeste laptops, vandaar dat ik hem continu aan het koelen ben tijdens het spelen.
            En op dit moment speel ik niet echt andere spellen.
            Waarschijnlijk komen de problemen door een van de laatste updates van het spel. Ik lees dat meer mensen dezelfde klachten hebben.

            https://forum.worldofwarships.eu/top...by-this-patch/

            Reageer


            • #21
              Ik speel enkel bingo en slots, altijd goed gegaan op Edge en Chrome en vanaf hedenochtend continu gezeik met de Flashplayer die niet ondersteunt, nooit geen last van gehad en nu de melding dat Flasplayer er uit gaat, oke, geen probleem, maar wat moet er dan geinstalleerd worden in de plaats daarvan?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
                Ik speel enkel bingo en slots, altijd goed gegaan op Edge en Chrome en vanaf hedenochtend continu gezeik met de Flashplayer die niet ondersteunt, nooit geen last van gehad en nu de melding dat Flasplayer er uit gaat, oke, geen probleem, maar wat moet er dan geinstalleerd worden in de plaats daarvan?
                Dit is een heel ander probleem, misschien moet je hier even een eigen topic voor maken en niet dit topic met een ander probleem kapen. Is niet echt netjes.

                Reageer


                • #23
                  Een update, mocht dit mensen interesseren, het probleem is opgelost. Het is niet 100% zeker wat het probleem was, maar ik heb het vermoeden dat het lag aan windows. Dit aangezien wanneer ik een reset deed op mijn computer tot voordat de problemen begonnen, de problemen opeens weg waren.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X