Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FPS problemen tijdens het gamen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • FPS problemen tijdens het gamen

    Laatst bewerkt door lex28404; 7 May 2020, 11:48.

  • #2
    Laatst bewerkt door driepinter; 7 May 2020, 09:04.

    Reageer


    • #3
      Hoezo driepinter, want als je A zegt moet je ook B zeggen, wat gaan ze dan doen op 2 juni, zou wel fijn zijn dat we dat weten he. Vanochtend startte Flash Player ook al niet op op Gamepoint met de melding boven in het scherm van zeelandnet dat flashplayer helemaal verdwijnt eind dit jaar, weet je toevallig op welke player Gamepoint dan wel kan draaien want dan download ik die natuurlijk he.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
        Hoezo driepinter, want als je A zegt moet je ook B zeggen, wat gaan ze dan doen op 2 juni, zou wel fijn zijn dat we dat weten he. Vanochtend startte Flash Player ook al niet op op Gamepoint met de melding boven in het scherm van zeelandnet dat flashplayer helemaal verdwijnt eind dit jaar, weet je toevallig op welke player Gamepoint dan wel kan draaien want dan download ik die natuurlijk he.
        Vanaf 2 juni zit niet iedereen meer gelijktijdig te gamen want dan beginnen de middelbare scholen weer.

        https://www.gratissoftwaresite.nl/fl...refox-eol-2021

        Dan stopt het dus maar het is waarschijnlijk dat de maker de game geschikt maakt voor een andere technologie dan Flash.
        Laatst bewerkt door driepinter; 7 May 2020, 11:17.

        Reageer


        • #5
          Goedemorgen lex28404,

          Kun je aangeven welke game je speelt?
          Heb je je computer aangesloten via een internet kabel of is dit via de wifi verbonden met het internet?

          Reageer


          • #6
            ik speel World of Warships, waarvoor de volgende systeem eisen worden aangeraden: (in game graphics heb ik allesbehalve hoog staan trouwens)

            Recommended
            • OS: Windows 7 x64 / 8.1 / 10
            • Processor (CPU): Intel Core i5 3.4 GHz, AMD FX 6350 3.9 GHz
            • Active Memory (RAM): 4 GB
            • Graphics Card (GPU): GeForce GTX 660, AMD Radeon R9 270x
            • Screen Resolution: 1920x1080
            • Audio Card: Compatible with DirectX 11
            • Internet Connection: 1 Mbps or better

            Ik heb mijn computer verbonden met het internet d.m.v. een ethernet kabel.
            En persoonlijk denk ik dat de huidige omstandigheden wat betreft thuiswerken erin meespelen, alleen ik wil toch echt benadrukken dat ik geen problemen had tot afgelopen maandagmiddag. Het lijkt me dus sterk dat het voornamelijk door de huidige omstandigheden zou moeten komen, want als dat zo zou zijn, dan had ik verwacht dat ik al eerder problemen zou krijgen (bijvoorbeeld in de meivakantie)
            Laatst bewerkt door lex28404; 7 May 2020, 11:45.

            Reageer


            • #7
              En kun je mij ook aangeven welke snelheid je haalt met de speedtest?
              Normaal gesproken met deze game zou je dit gewoon spoel moeten werken.
              En met de huidige omstandigheden zou het ook geen probleem moeten wezen.

              Reageer


              • #8
                Speedtest:
                https://delta.speedtestcustom.com/re...7-cd11f9199beb

                Reageer


                • #9
                  Dat ziet er netjes uit. Heb je de lage FPS toevallig tijden specifieke tijden?

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb continu een lage FPS

                    Reageer


                    • #11
                      Heb je dit ook met andere games?

                      Reageer


                      • #12
                        Je hebt een 2.6GHz CPU terwijl het spel een 3.4GHz CPU aanbeveelt.
                        Ook beveelt het spel een videokaart aan, geen topkaart maar in ieder geval iets beters dan grafische chip waar jij op speelt (Intel HD Graphics 530)

                        Maar als ik de specs van je laptop bekijk dan zou er ook een Quadro M1000M in moeten zitten. Deze zou misschien wel iets beter presteren.
                        Verder is het niet echt een laptop om op te gamen, zeker games met veel 3d rendering zullen niet zo lekker lopen.

                        Een lage fps heeft doorgaans niets te maken met de internetverbinding.
                        Laatst bewerkt door Michel; 7 May 2020, 15:23.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door lex28404 Bekijk bericht
                          De reden waarom ik hier een topic aanmaak is omdat ik er op dinsdag (5 mei) achter kwam dat een aantal van mijn vrienden, die ook zeelandnet gebruiken, dezelfde problemen hadden sinds maandag. Ik hoop dat u mij hiermee verder kunt helpen
                          Eventuele oplossingen:

                          - De driver van je grafische kaart opnieuw installeren.
                          - Mocht je een SSD gebruiken dan zou daar het probleem ook mee te maken kunnen hebben
                          - https://forum.worldofwarships.eu/topic/115424-potential-fps-fix/

                          Succes.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 May 2020, 15:33.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht

                            Daarnaast wil het installeren/gebruik van Driver Booster v7 ook nog wel eens helpen

                            Dit soort programma's is pure rommel. Gaat je computer eerder trager van lopen dan dat het helpt.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                              Dit soort programma's is pure rommel. Gaat je computer eerder trager van lopen dan dat het helpt.
                              Waarvan akte - ik spreek enkel uit eigen ervaring.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X