Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App Phone Boost op Mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • App Phone Boost op Mobiel

    Al sinds 2018 is het geleden dat ik op het Forum was. Hierbij wil ik graag info over de Phone Boost.
    Sinds enige tijd verschijnt de app Phone Boost als ik mijn mobieltje open. Nadat hij op zoek is geweest(?) komt de melding optimized memory freed up 220,7 mb. Tevens de naam Cleaning Running Apps.
    Is deze app bekend? Kan di kwaad? Of is het pluspunt dat alles wordt gecontroleerd?
    mvgr. Britais

  • #2
    Weg er mee.
    Lees maar: https://www.tabletsmagazine.nl/2016/...pparaat-onzin/

    Reageer


    • #3
      Bedankt Petrol voor je reactie. Heb dan ook meteen geprobeerd deze te verwijderen, maar vind geen app of mogelijkheid deze te verwijderen. Heb de apps nagekeken maar kan deze niet terugvinden. Het vindt voornamelijk plaats na het opladen van mijn GSM.Ook bij instellingen vind ik niets terug over die Phone Boost die dan na het opladen aangeeft optimized memory freed up xx MB. De naam is Claening Running Apps

      Reageer


      • #4
        Misschien CC-Cleaner voor Android geinstalleerd?
        Zo ja, kwam dit met deze app mee.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Britais Bekijk bericht
            Is deze app bekend? Kan di kwaad? Of is het pluspunt dat alles wordt gecontroleerd?
            Het enige wat dit soort apps doen, is het creeren van een schijnveiligheid. Ze legen de cache en sluiten apps op je smart phone af.
            Als je toch eens wilt proberen om die app te verwijderen, kijk dan eens @

            https://alternativeto.net/software/c...latform=iphone
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Allen bedankt voor de info. Ik proberen de app te verwijderen. De topic kan dan worden gesloten.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X