Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord - Computers en hardware

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prikbord - Computers en hardware

    Beste Zeelandnet servicedesk,

    Ik hoop dat dit de juiste plek is om dit voor te leggen. Ik probeer wat computer spullen (en een volledige pc) te verkopen via jullie prikbord, maar er is een bedrijf wat telkens (elke dag) het prikbord vol spammed met computers. Dit gaat telkens om 15 artikelen die elke dag opnieuw geplaatst worden.

    Deze zijn niet eens te koop (want heb ik een keer contact gehad met de aanbieder). Volgens mij is dit niet volgens de regels van het prikbord. Het is tevens ook niet makkelijk om nu zelf spullen te verkopen omdat je weggeduwd wordt naar de tweede pagina.

    Kan er tegen dit ongebruik opgetreden worden?

  • #2
    Zet hem dan elke keer opnieuw erop ,enigste oplossing
    Er zou ook verschil in moeten zijn Prof verkoop of Particulier
    gewoon voor de prof een rubriek
    Laatst bewerkt door koekeroe; 6 Apr 2020, 16:12.

    Reageer


    • #3
      Zou inderdaad de oplossing zijn,bedrijf of particulier optie om aan te vinken,( bij de meeste verkoop site,s is dit het geval )
      Het is inderdaad irritant als je iets plaatst,dat je binnen de kortste keren op pagina 3 of 4 terecht komt.
      Dit is vooral bij auto,s / fietsen / computers.

      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Nblakenburg Bekijk bericht
        Beste Zeelandnet servicedesk,

        Ik hoop dat dit de juiste plek is om dit voor te leggen. Ik probeer wat computer spullen (en een volledige pc) te verkopen via jullie prikbord, maar er is een bedrijf wat telkens (elke dag) het prikbord vol spammed met computers. Dit gaat telkens om 15 artikelen die elke dag opnieuw geplaatst worden.

        Deze zijn niet eens te koop (want heb ik een keer contact gehad met de aanbieder). Volgens mij is dit niet volgens de regels van het prikbord. Het is tevens ook niet makkelijk om nu zelf spullen te verkopen omdat je weggeduwd wordt naar de tweede pagina.

        Kan er tegen dit ongebruik opgetreden worden?
        Bedankt voor de feedback, ik ga dit doorgeven aan onze webmaster.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Bedankt voor de feedback, ik ga dit doorgeven aan onze webmaster.
          Mag hopen dat men er wat aan kan doen

          Reageer


          • #6
            Dat is niet tegen de regels. Het staat de adverteerder vrij de advertenties steeds omhoog te plaatsen.
            Als het om een zakelijke adverteerder gaat, moet dit in het profiel aangegeven worden, raar zo te zien is dat bij deze adverteerder niet het geval.
            De optie om te filteren op zakelijk / particulier vind je links bovenaan de pagina.

            Reageer


            • #7
              Die massa plaatsingen zijn gemerkt als particulier, dus je raakt er niet vanaf. (PC prikbord)
              Zeer vervuilend inderdaad.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Dat is niet tegen de regels. Het staat de adverteerder vrij de advertenties steeds omhoog te plaatsen.
                Als het om een zakelijke adverteerder gaat, moet dit in het profiel aangegeven worden, raar zo te zien is dat bij deze adverteerder niet het geval.
                De optie om te filteren op zakelijk / particulier vind je links bovenaan de pagina.
                Heel bijzonder inderdaad. Deze persoon heet letterlijk: ruilnet-het-particuliertje

                Dit is creatief omgaan met de regels dan..

                Reageer


                • #9
                  Probeer je advertentie er in ieder geval zo compleet mogelijk uit te laten zien. Gebruik duidelijke foto's en geef duidelijke informatie over de producten die je aanbied. Persoonlijk ben ik veel eerder geneigd om bij een particulier een tweedehands product te kopen die een advertentie heeft gemaakt met duidelijke informatie en goede foto's, dan dat ik een aanschaf doe bij een partij die steeds maar weer opnieuw dezelfde advertenties post met standaard foto's.

                  De computermarkt blijft wel altijd een lastige aangezien hardware vrij snel verouderd.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X