Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cookies Homepage Zeelandnet.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Cookies Homepage Zeelandnet.nl

    Welke browser ik ook gebruik,( 4 verschillende), herhaaldelijk word mij verzocht om akkoord te gaan met het accepteren van cookies. Omdat ik vaak op jullie startpagina terecht kom geef ik ca.200 keer per dag mijn toestemming. Voorheen nooit geen last van gehad. Wat kan de oorzaak zijn? Ik word hier een beetje moe van... :-)

  • #2
    Verwijder de tijdelijke internetbestanden eens.

    Reageer


    • #3
      Hi Ptrol, je advies ter harte genomen. Helaas, helpt niet. Handmatig verwijderen geprobeerd en met CCleaner. Maar misschien komt er nog een oplossing via Zeelandnet... In mijn optiek zijn zij de veroorzakers. Ik denk dat er een ander cookie protocol in gebruik genomen is.... Stom dat ik er in een relatief korte periode met alle browsers last van heb. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie......
      Laatst bewerkt door winsveen; 31 Mar 2020, 17:47.

      Reageer


      • #4
        Winsveen, Heb je hier ook last van als je andere website bezoekt?
        Er is geen andere cookie protocol in gebruik genomen.
        Mogelijk heb je je browser zo ingesteld dat je standaard (alle) cookies blokkeert?
        Of heb je een andere instelling die zo iets zou kunnen blokkeren?


        Reageer


        • #5
          Hoi ,

          Ik zit met hetzelfde ...en denk dat ik de oplossing heb gevonden .
          Bij de instellingen voor cookies in chrome ..staat een regel die zegt : Cookies en sitegegevens wissen wanneer je Chrome sluit
          Die optie heb ik uitgezet en het lijkt of het werkt !!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X