Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opstarten Web pagina zeelandnet.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opstarten Web pagina zeelandnet.

    Sinds jaar en dag start mijn android tablet op via Chrome direct naar de webpagina van Zeelandnet.
    Echter sinds een paar dagen krijg ik de mededeling dat de verbinding niet prive is en dat cybercriminelen mogelijk mijn gegevens van WWW.zeelandnet.nl proberen te stelen. Deze waarschuwing krijg ik ook als ik opstart via de Samsung webbrowser. Echter met Firefox is er niets aan de hand..
    Waar zit de fout?

  • #2
    Hoe oud is je tablet en welke Android-versie draait deze? Het zou kunnen dat deze zo oud is dat hij oude HTTPS-versleutelingstypes niet meer ondersteunt.

    Reageer


    • #3
      Ik heb Nog een Android versie 5,02, oud dus. Maar Firefox doet het prima en Chrome niet.
      Laatst bewerkt door Tentk; 3 Mar 2020, 12:55.

      Reageer


      • #4
        Dat is inderdaad behoorlijk oude Andoid versies en dat zou wel eens een oorzaak kunnen zijn. Ook omdat de ene browser wel werkt en de andere niet. Ik denk ook dat het adres dat je invoert begint met https, waarbij de s staat voor secure. Krijg je dezelfde melding wanneer je die s eraf haalt? Het adres wordt dan http://www.zeelandnet.nl
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Ja, dan krijg ik dezelfde melding.
          Het inderdaad een oude Android versie, maar tot vorige week heeft het altijd goed gewerkt.

          Reageer


          • #6

            Ik heb maar even gebeld en daar wist men met zekerheid te melden dat Android versie te oud is. Die wordt niet geupdate.
            Firefox heeft zelf een beveiliging en werkt daarom wel goed en veilig.,

            Reageer


            • #7
              Bedankt dat je dat nog even laat weten Tentk
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X