Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Testers gezocht voor de Zeelandnet Weerapp

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Testers gezocht voor de Zeelandnet Weerapp

    We hebben de Zeelandnet Weerapp in de appstore gezet. Met deze app krijg je het Zeeuws weerbericht voor vandaag en de komende 14 dagen.
    Daarbij kun je ook de buienradar, windvoorspelling, de zonsopkomst en ondergang en de getijden bekijken.

    Voor iOS: https://apps.apple.com/us/app/zeelan...5604?l=nl&ls=1
    Voor Android: https://play.google.com/store/apps/d...net.weer&hl=nl

    We zijn benieuwd naar jullie op, en aanmerkingen.


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    We zijn benieuwd naar jullie op, en aanmerkingen.
    werkt prima
    het is een lichte app en daardoor snel
    alleen zijn de temperaturen veel te laag

    Reageer


    • #3
      Telefoon: App wil mijn locatie weten, lijkt mij nergens voor nodig, dus geweigerd. Wil vervolgens niet goed opstarten.

      Op mijn tablet staat de gps uit. App start dan wel op na enige tijd wachten. (53 sec)
      Wil alleen in portretmodus. Als ik hem met een andere app in landscape dwing ziet het er prima uit.

      Je zou verwachten dat de Zeelandnet Weerapp het weerbericht voor Zeeland zou geven, zeker met de kaart van Zeeland erbij. Helaas is het het weerbericht voor Nederland.
      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 27 Jan 2020, 21:00.

      Reageer


      • #4
        De app wil je locatie weten om het weercijfers van die plaats of dichtstbijzijnde plaats te kunnen laten zien.
        ??????Als de app die toestemming niet krijgt kan het laden langer duren. Het uitgebreide weerbericht is voor Nederland. De app werkt niet in landscape modus.

        Reageer


        • #5
          Op een tablet werkt het goed maar op een telefoon vind ik het jammer dat de windkracht niet vermeld wordt bij de meerdaagse weersverwachting.

          Ik snap wel dat er minder plaats voor is op een kleiner scherm dus dat is wel logisch.

          Reageer


          • #6
            Hij vraagt bij mij op Android meteen of er cookies opgeslagen mogen worden.
            Google Analytics staat zowel onder Functioneel als onder Analytics. Beide schuifjes zijn grijs en niet aan te passen. Dat lijkt me niet de bedoeling Jeroen ?
            En waarom worden er 393 trackingbedrijven genoemd in de instellingen? Dat roept vragen op over het doel van deze app...

            Verder werkt mijn Terug-toets niet, ik kan zo niet uit de 'app' komen.

            Reageer


            • #7
              Bij het gebruik van een app zou er geen cookie melding moeten komen. Dit gaan we aanpassen.
              Websites moeten melden dat ze functionele en analytische cookies plaatsen, bezoekers kunnen ze niet uitzetten.

              Elke mogelijke advertentiepartner wordt genoemd, men kan deze desgewenst uit zetten.
              Het wil niet zeggen dat er altijd een cookie van dat netwerk of advertentiepartner geplaatst wordt.

              Voor de terug toets moet ik even kijken.

              Reageer


              • #8
                De Zeelandnet weer app is bijgewerkt. Voor Android is de 'terug' knop toegevoegd. Als de gebruiker geen toestemming geeft voor locatie bepaling blijft de app niet langer hangen.

                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: weer-app.png
Bekeken: 204
Grootte: 44,0 Kb
ID: 180453 .

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X