Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe indeling Zeelandnet voorpagina en nieuwspagina's.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    homepage zeelandnet

    Linksonder had ik Nu.nl , erg handig voor mij. Iedere keer als ik de homepage nieuw open staat er weer Net binnen, en dat wil ik helemaal niet.
    Hoe krijg ik dat permanent ingesteld?

    En r.boven bij Favorieten kan ik WEL toevoegen, maar bij opnieuw openen is die nieuwe dan weer verdwenen.
    Wie kan mij helpen ??

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door hswartjes Bekijk bericht
      Linksonder had ik Nu.nl , erg handig voor mij. Iedere keer als ik de homepage nieuw open staat er weer Net binnen, en dat wil ik helemaal niet.
      Hoe krijg ik dat permanent ingesteld?
      als je op het kleine pijltje naast bijv. Omroep Zeeland klikt, dan kun je een andere nieuws-bron kiezen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        De Zeelandnet nieuw en vooorpagina is aangepast.
        Stel deze actie zeer op prijs - is het niet handiger om gewoon een link naar de PZC en betrokken HaH bladen op de pagina te plaatsen?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Nu.nl op de voorpagina is vervangen door de nieuwsberichten van onze eigen nieuwspagina.
          Lees je liever het nieuws van Tweakers, NOS, nu.nl of RTL? Pas dan je nieuwsitems aan door op de titel bovenaan de nieuws sectie te klikken.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Kan best dat dit al langer is maar nu valt me het op dat het uitklap menu : " Meer " op de forum pagina het niet (meer) doet.
            Opgelost.

            Reageer


            • #21
              Heren Prikbord is een rommeltje ,jullie zijn er mee bezig ,ik weet het
              Bod geven op een advertentie geven is mogelijk ,maar bevestigen gaat niet
              Bericht versturen werkt ook niet Groet Koekeroe
              Laatst bewerkt door koekeroe; 20 Nov 2019, 12:44.

              Reageer


              • #22
                Hier geen probemen.. en ik zie andere mensen bieden en reageren op advertenties.
                Welke browser gebruik je voor het prikbord?

                Reageer


                • #23
                  De groep rechts bovenaan wordt niet goed weergegeven in IE11.
                  Twee kolommen over elkaar. Bv: Live TV kijken en Delta liggen over elkaar.
                  Overigens in Edge staat het wel goed.
                  Maar toch graag oplossen. Veel mensen gebruiken IE11

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
                    De groep rechts bovenaan wordt niet goed weergegeven in IE11.
                    Twee kolommen over elkaar. Bv: Live TV kijken en Delta liggen over elkaar.
                    Overigens in Edge staat het wel goed.
                    Maar toch graag oplossen. Veel mensen gebruiken IE11
                    Ik had het gezien. Het is inderdaad ook enkel en alleen Internet Explorer die dit probleem geeft. Andere browsers werken zonder problemen. Dit was volgens mij al doorgegeven.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #25
                      Nog maar een klein percentage van onze bezoekers gebruikt IE 11.
                      Ik zou aanraden een andere browser te gaan gebruiken omdat ook Microsoft IE 11 niet meer ondersteunt. Is Edge of Chrome geen oplossing?
                      Desalniettemin zal ik kijken of de favorieten in IE 11 goed gezet kunnen worden maar ik kan niet garanderen dat we met een oplossing komen.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Hier geen probemen.. en ik zie andere mensen bieden en reageren op advertenties.
                        Welke browser gebruik je voor het prikbord?
                        Chrome. Koeba heeft via chrome://settings/reset -> Instellingen terugzetten een soort van reset gedaan en nu werkt bieden en reageren weer. Maar voor de rest is alles het zelfde gebleven pagina ,werkt nog steeds niet goed klik je op de onderste advertentie
                        en je wil naar de volgende advertentie schiet hij weer naar de eerste advertentie
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 21 Nov 2019, 11:31.

                        Reageer


                        • #27
                          Het reageren en bieden op een advertentie zou weer goed moeten werken.
                          Met het klikken op vorige / volgende in de advertentielijst zijn we nog bezig.

                          Reageer


                          • #28
                            roosje De favorieten op de Zeelandnet voorpagina in IE 11 staan weer goed.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                              Het reageren en bieden op een advertentie zou weer goed moeten werken.
                              Met het klikken op vorige / volgende in de advertentielijst zijn we nog bezig.
                              Dank Jeroen

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
                                De groep rechts bovenaan wordt niet goed weergegeven in IE11.
                                Twee kolommen over elkaar. Bv: Live TV kijken en Delta liggen over elkaar.
                                Overigens in Edge staat het wel goed.
                                Maar toch graag oplossen. Veel mensen gebruiken IE11
                                Niet echt meer hoor -> https://gs.statcounter.com/browser-m...ktop/worldwide
                                Chrome of Edge Chromium zijn echt volwassen en fijne browsers. IE11 is erg oud en wordt steeds onveiliger.
                                Waag de sprong!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X