Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe indeling Zeelandnet voorpagina en nieuwspagina's.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe indeling Zeelandnet voorpagina en nieuwspagina's.

    De Zeelandnet nieuw en vooorpagina is aangepast. Op https:///www.zeelandnet.nl/nieuws/ is het binnen, buitenlands, sport, voetbal, gezondheid, entertainment en tech nieuws op eigen nieuwspagina's te lezen.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: voorpaginaaa.png
Bekeken: 1094
Grootte: 238,5 Kb
ID: 178908

    Op de Zeelandnet voorpagina vindt je het meest actuele bericht gelijk linksboven.
    Het prikbord item wat vroeger op die plek stnd is nu 1 plekje naar rechts verschenen. Het video item is lager op de pagina gezet.


  • #2
    Mooi bedankt dat dan nu ook het probleem met de tech nieuws feed gelijk is opgelost.

    Reageer


    • #3
      mooi, mooi, mooi, goed gelukt

      Reageer


      • #4
        Kan best dat dit al langer is maar nu valt me het op dat het uitklap menu : " Meer " op de forum pagina het niet (meer) doet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Kan best dat dit al langer is maar nu valt me het op dat het uitklap menu : " Meer " op de forum pagina het niet (meer) doet.
          dat was onlangs zo op Nieuws, maar dat was opgelost.
          dus dit komt vast ook wel goed

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            De Zeelandnet nieuw en vooorpagina is aangepast. Op https:///www.zeelandnet.nl/nieuws/ is het binnen, buitenlands, sport, voetbal, gezondheid, entertainment en tech nieuws op eigen nieuwspagina's te lezen.

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: voorpaginaaa.png
Bekeken: 1094
Grootte: 238,5 Kb
ID: 178908

            Op de Zeelandnet voorpagina vindt je het meest actuele bericht gelijk linksboven.
            Het prikbord item wat vroeger op die plek stnd is nu 1 plekje naar rechts verschenen. Het video item is lager op de pagina gezet.
            Op de hoofdpagina kan ik de favorieten niet meer verwijderen , alleen nog maar je eigen favorieten erbij plaatsen.

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: favorieten.png
Bekeken: 917
Grootte: 77,3 Kb
ID: 178921

            Reageer


            • #7
              Klik je in het midden of waar ook op een advertentie,en je wil de volgende advertente bekijken,schiet hij gelijk naar de eerste advertentie van boven
              en kun je weer opnieuw beginnen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                Klik je in het midden of waar ook op een advertentie,en je wil de volgende advertente bekijken,schiet hij gelijk naar de eerste advertentie van boven
                en kun je weer opnieuw beginnen

                Reageer


                • #9
                  Ja Fred ,je gaat naar de 5 de advertentie van een groep ,je wilt naar advertentie 9 dus je gaat uit je advertentie 5 en hij schiet gelijk weer naar de advertentie 1
                  bij het vorige ging je gewoon verder met advertentie 6
                  En ga je naar de volgende pagina ,kun je eerst van onderen naar boven scrollen ,om opnieuw te beginnen van boven naar beneden
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 19 Nov 2019, 13:06.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Kan best dat dit al langer is maar nu valt me het op dat het uitklap menu : " Meer " op de forum pagina het niet (meer) doet.
                    Dit menu hoort niet direct bij het forum, maar meer bij de website van ZeelandNet zelf. Op de hoofdpagina werkt deze echter wel, maar als je deze wilt openen wanneer de forumpagina geladen is, dan lukt dat inderdaad niet.

                    Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                    Op de hoofdpagina kan ik de favorieten niet meer verwijderen , alleen nog maar je eigen favorieten erbij plaatsen.
                    Ik weet niet of dat nieuw is, maar ik zal het voor je melden.

                    koekeroe Ook het Prikbord issue zal ik voor je laten nakijken.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      En ga je naar de volgende pagina ,kun je eerst van onderen naar boven scrollen ,om opnieuw te beginnen van boven naar beneden.

                      Juist en dit is inderdaad zeer irritant,zo blijf je heen en weer scrollen.
                      Hopelijk wordt dit vlug aangepast.
                      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                        En ga je naar de volgende pagina ,kun je eerst van onderen naar boven scrollen ,om opnieuw te beginnen van boven naar beneden.

                        Juist en dit is inderdaad zeer irritant,zo blijf je heen en weer scrollen.
                        Hopelijk wordt dit vlug aangepast.
                        Fijn dat je het vermeld jean !
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          We zijn er mee bezig en hopen het vandaag allemaal opgelost te hebben.

                          Reageer


                          • #14
                            Fijn om te lezen.

                            Goed bezig .
                            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                            Reageer


                            • #15
                              Heren dank voor het luisterend oor Matthijs Jeroen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X