Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prikbord

    Knoppen Prikbord, Vacaturebank, Foto en Video op Zeelandnet leiden naar error 500. Eerst nooit probleem. Hoe lang gaat dat nog duren?

  • #2
    kijk hier maar es:

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...n-vacaturebank

    Reageer


    • #3
      Een klein aantal bezoekers kan inderdaad een error 500 tegenkomen. We zijn aan het uitzoeken wat het probleem is. Vooralsnog heb ik geen problemen gehad met Chrome 78 dus het lijkt niet browser gerelateerd te zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Een klein aantal bezoekers kan inderdaad een error 500 tegenkomen. We zijn aan het uitzoeken wat het probleem is. Vooralsnog heb ik geen problemen gehad met Chrome 78 dus het lijkt niet browser gerelateerd te zijn.
        normaal gebruik ik Safari, maar ik heb ook Firefox, waarin geen geschiedenis, o.i.d. wordt bewaard.
        er kan daar dus niks in de cache staan.

        als ik in Firefox de site van Zeelandnet open, dan kan ik probleemloos naar Prikbord en daar alles bekijken.
        alle andere delen van de site kan ik zonder problemen bezoeken, zolang ik maar niet naar Nieuws ga.
        daarna kan ik niet meer naar Prikbord of Vacaturebank.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          Dank je Fred44 voor je reactie. Dit is geen oplossing maar een bevestiging dat 1) Ik niet de enige ben met dit probleem en 2) Dat de fout puur bij Zeelandnet ligt en niet aan apparaten en browsers van gebruikers. Misschien een beetje simpel gedacht: Het probleem begon spontaan ongeveer 2 weken geleden. Iemand bij Zeelandnet heeft toen wijzigingen aangebracht in de site. Draai de veranderingen van de afgelopen weken terug en het probleem is opgelost. Tevens vermeld ik even dat iedere andere site die ik bezoek zonder problemen werkt en ieder knop op ander sites precies doet wat het moet doen. Misschien moet je er extra mensen op zetten om het lek boven te krijgen. Voor een gerenommeerde provider als Zeelandnet is het natuurlijk ver beneden peil als ze niet eens haar eigen site goed werkend kan houden.

          Reageer


          • #6
            Heel goed Fred44, de knoppen net geprobeerd en ze doen het weer. Mij hartelijke dank voor je inspanning in deze. Nu even bij Zeelandnet evalueren wat er fout ging en wie de miskleun gemaakt had om herhaling te voorkomen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bram Altman Bekijk bericht
              de knoppen net geprobeerd en ze doen het weer.
              nou, dat dacht je maar
              ga maar es naar Prikbord, Vacaturenbank en dan Nieuws.
              daarna opnieuw Prikbord.
              nou, echt niet hoor, jammer maar helaas.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                normaal gebruik ik Safari, maar ik heb ook Firefox, waarin geen geschiedenis, o.i.d. wordt bewaard.
                er kan daar dus niks in de cache staan.

                als ik in Firefox de site van Zeelandnet open, dan kan ik probleemloos naar Prikbord en daar alles bekijken.
                alle andere delen van de site kan ik zonder problemen bezoeken, zolang ik maar niet naar Nieuws ga.
                daarna kan ik niet meer naar Prikbord of Vacaturebank.
                Bij mij is het precies hetzelfde Fred.
                [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bram Altman Bekijk bericht
                    Helaas te vroeg gejuicht, het probleem is weer terug.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                      Een klein aantal bezoekers kan inderdaad een error 500 tegenkomen. We zijn aan het uitzoeken wat het probleem is. Vooralsnog heb ik geen problemen gehad met Chrome 78 dus het lijkt niet browser gerelateerd te zijn.
                      Jeroen, wanneer kan ik weer het Prikbord bezoeken? Vraag anders een deskundige erbij als jullie er niet uitkomen. Iemand die er verstand van heeft.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik zeg niet dat dit wel werkt, maar je zou altijd nog kunnen proberen het prikbord te benaderen via de app :


                        https://www.zeelandnet.nl/prikbord/app/

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bram Altman Bekijk bericht

                          Jeroen, wanneer kan ik weer het Prikbord bezoeken? Vraag anders een deskundige erbij als jullie er niet uitkomen. Iemand die er verstand van heeft.
                          Oprechte vraag: Helpt deze houding vaak?

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X