Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zoekfunctie prikbord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zoekfunctie prikbord

    Wat is er toch mis met de zoekfunctie van prikbord? De laatste tijd worden rond een gezocht artikel allerlei andere zaken gemeld. Voorbeeld: als ik een vetspuit zoek krijg ik 42 mogelijkheden, waarvan welgeteld 1 vetspuit. Het is hopelijk toch niet zo'n actie van: mogelijk ook interessant voor u, want dat verstoort de functionaliteit erg (en ergerlijk).

  • #2
    De zoekmachine kijkt voornamelijk naar de titel, rubriek en beschrijving van de advertentie.
    De match op zoekopdracht en inhoud neemt af als er weinig advertenties zijn die specifiek aansluiten.
    Dus als er weinig vetspuiten te koop staan, zal de zoekmachine bv. op den duur ook verfspuit meenemen.

    Mogelijk ook interessant vooor u, lijkt me in een zoekpagina niet handig.
    Dit komt bij het vernieuwde prikbord wel bij een advertentie te staan.

    Reageer


    • #3
      Het wordt steeds gekker, de zoekfunctie is nu helemaal op hol geslagen. Als ik zoek op 'kinderbed' krijg ik 1388 advertenties, waaronder welgeteld 20 bedden en voor de rest volkomen zinloze aanbiedingen voor inductie-kooplaten, opslagcontainers, een binnenschilder en regenpakken. Waarom, worden zoals bij Marktplaats,niet allen advertenties getoond worden waarin het (hele) zoekwoord zelf voorkomt? Hoe kan ik dat evt. zelf instellen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X