Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ZeelandNet abonnementen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ZeelandNet abonnementen

    Volgens mij is dit nog een pagina met oude prijzen : https://www.delta.nl/tv-internet-tel...es-in-1/instap

    In vergelijking met deze : https://www.zeelandnet.nl/abonnement...ercampagne.phpderde variant
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Sep 2019, 09:34.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Edwinb Weken geleden heb ik al opgemerkt dat er prijsverschillen zitten tussen Zeelandnet.nl en Delta.nl.Bij alleen internet en vaste telefonie zijn de prijzen gelijk, maar zie je ook dezelfde prijzen als je Interactieve TV en Mobiel aanvinkt?
      Zoals ik weken geleden ook al aangaf: via zeelandnet.nl krijg je FOX Sports Eredivisie en via delta.nl alleen FOX Sports 1, zowel met mobiel aan- als uitgevinkt!
      Wat is toch de reden dat dergelijke signalen niet direct opgepakt worden? Ik zou me rot schamen als ik maanden nodig heb om fouten te corrigeren...
      Laatst bewerkt door Jos; 5 Sep 2019, 13:32.

      Reageer


      • #4
        Wij hebben Zeelandnet.nl en betalen 5 euro voor Fox maar krijgen alleen dat kneuzen progama .En als je in de clins gaat met Delta
        krijg je alleen als antwoord jammer dan moet u maar bij bij betalen, en dat blijven ze maar herhalen het spijt ons maar 2,50 meer
        dan kan je alles zien. Op dit moment betalen wij zeelandnet en delta , dus wie neem nu de beslissing????? voor een kant en klaar
        pakket zonder toeters en bellen. (internet / tv inc fox"s }

        Reageer


        • #5
          Jos Ik heb dit nogmaals gemeld bij de betreffende afdeling om hier verder naar te kijken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jandan Bekijk bericht
            Wij hebben Zeelandnet.nl en betalen 5 euro voor Fox maar krijgen alleen dat kneuzen progama .En als je in de clins gaat met Delta
            krijg je alleen als antwoord jammer dan moet u maar bij bij betalen, en dat blijven ze maar herhalen het spijt ons maar 2,50 meer
            dan kan je alles zien. Op dit moment betalen wij zeelandnet en delta , dus wie neem nu de beslissing????? voor een kant en klaar
            pakket zonder toeters en bellen. (internet / tv inc fox"s }
            Ik weet het niet hoor, maar ze hadden ook helemaal niks van fox gratis kunnen doorgeven.... Ben blij met wat je krijgt!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jandan Bekijk bericht
              Wij hebben Zeelandnet.nl en betalen 5 euro voor Fox maar krijgen alleen dat kneuzen progama .En als je in de clins gaat met Delta
              krijg je alleen als antwoord jammer dan moet u maar bij bij betalen, en dat blijven ze maar herhalen het spijt ons maar 2,50 meer
              dan kan je alles zien. Op dit moment betalen wij zeelandnet en delta , dus wie neem nu de beslissing????? voor een kant en klaar
              pakket zonder toeters en bellen. (internet / tv inc fox"s }
              De kosten voor het Fox Sports Eredivisie en het Fox Sports Compleet pakket kan je terugvinden via de de volgende link

              https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tten-bestellen

              Deze kosten komen bovenop de abonnements kosten die je betaald voor je tv/internet abonnement.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X