Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ik kan geen advertenties plaatsen want de pagina wordt niet geladen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ik kan geen advertenties plaatsen want de pagina wordt niet geladen

    ik kan geen advertentie plaatsen want de pagina daarvoor woort niet geladen . weer storing of nog steeds niet opgelost!?!?!

  • #2
    Ik neem aan dat je een prikbordadvertentie bedoelt? Bij welke pagina gaat het precies mis? En wat voor melding krijg je?

    Reageer


    • #3
      Hier geen problemen mee.

      Reageer


      • #4
        ik klik op advertentie plaatsen en vervolgens wordt die pagina niet geladen dus blijft leeg.
        zowel ingelogd via mijn account als gewoon.

        Reageer


        • #5
          Probeer eens een schijfopruiming.

          Reageer


          • #6
            Lijkt me een probleem met de browser.. Kijk eens op https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...achtwoord-goed

            Reageer


            • #7
              het een en ander geprobeerd ik kan wel gewoon inloggen en mijn advertenties bekijken maar bij "plaats advertentie" loopt het niet door
              ik zie wel de vakjes maar niet de letters. in tegenstelling tot google chrome(wat jullie me aanbevolen hebben om problemen te voorkomen, eeen
              paar jaar terug) lukt het met internet explorer wel. heel vreemd

              Reageer


              • #8
                Dag Wisse,

                Dat is vreemd. Zou je hiervan misschien een schermafdruk kunnen maken en die hier delen? Dan kan ik even kijken wat er aan de hand is.

                Reageer


                • #9
                  fotootje, zo blijft het beeld staan als ik "plaats advertentie" aanklik

                  Reageer


                  • #10
                    Desondanks wel de browser instellingen terug op standaard gezet?
                    Mogelijk een adblocker of alle cookies blokkeren? Of een andere veiligheidsinstelling op extra streng gezet?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X