Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Blog

    IK logde in bij Zeelandnet om een blog aan te maken. Er werd toen tot mijn verrassing een mail gestuurd ter bevestiging naar een adres dat ik al lang niet meer in de lucht heb. Als ik nu weer een blog wil aanmaken met een adres dat wel actueel is, kan dat niet. Ik krijg de melding dat ik al een blog heb gemaakt en de link moet aanklikken om het te verifieren. Maar dat kan dus niet, want ik heb dat adres al een paar jaar niet meer.

    Wat kan ik nu doen (behalve elders een blog starten)?

  • #2
    Ik zou een mailtje sturen naar [email protected]

    Reageer


    • #3
      Een mailtje naar [email protected] is handiger. Hier worden alle Zeelandnet.nl gerelateerde vragen afgehandeld.
      Vermeld daarin met welke login / mailadres je de aanvraag deed. Dan kan ik even verder voor je kijken.

      Reageer


      • #4
        Oke dan stuur ik even een mailtje.

        Reageer


        • #5
          Enige dagen geleden oude weblog verwijderd, een nieuwe weblog activeren lukt niet omdat ik de bevestigings mail niet ontvangen heb
          na een chat, mail naar webmaster is mij het nog niet gelukt

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Peter.Loof Bekijk bericht
            Enige dagen geleden oude weblog verwijderd, een nieuwe weblog activeren lukt niet omdat ik de bevestigings mail niet ontvangen heb
            na een chat, mail naar webmaster is mij het nog niet gelukt
            De webmaster kan niet altijd direct een reactie sturen, maar je zal wel een response gaan ontvangen. Wacht deze nog even af.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X