Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

heropenen community

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • heropenen community

    Na afwezigheid van een paar jaar ben ik weer terug bij zeelandnet.
    Destijds had ik een community en deze heb ik niet verwijderd en is nog altijd te bekijken.
    Doordat er nu een nieuwe gebruikersnaam is aangemaakt door zeelandnet is het niet mogelijk er veranderingen aan te brengen.
    Helaas reageert men niet meer op mail na het doorgeven van de vroegere gebruikersnaam.
    Daarom mijn vraag hier op het forum met de hoop dat het alsnog te realiseren is.
    Helemaal opnieuw een community opstarten met alle voorgaande berichten wordt nl. nogal een tijdrovende klus.

  • #2
    stuur een email naar [email protected]
    vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.

    Reageer


    • #3
      Dag Spectrum,

      Ik had de community al omgezet naar de nieuwe login maar was vergeten dit te mailen naar je.. sorry.
      Als het goed is kun je nu met je nieuwe login de community weer beheren.
      Zeelandnet vragen kun je het beste mailen naar [email protected] i.p.v. forumbeheer.

      Reageer


      • #4
        nou, het werkt nog steeds niet hoor...
        Inloggen lukte al maar veranderingen kunnen nog niet plaats vinden.
        Normaal zou je dan de symbolen ervan zien.
        Aanklikken met de muis heeft ook geen effect.

        Reageer


        • #5
          Je kunt dus wel goed inloggen? Kun je wel nieuwe pagina's toevoegen of berichten plaatsen?

          Reageer


          • #6
            nee Jeroen, dat zeg ik.
            Ongeacht of ik wel of niet inlogt ontbreken de opties van pagina aanmaken, url toevoegen enz.
            Wordt dus niet weergegeven. Ik kan slechts als ' bezoeker' het bekijken.

            Reageer


            • #7
              Mail even naar [email protected] welke login je gebruikt, dan kan ik even verder kijken.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X