Vandaag contact gehad met klantenservice van Telenet.be. Een testmail verstuurt naar een medewerkster van de helpdesk. Mijn Mail komt terecht in haar Spam folder. Dit betekent dat alle mail van @zeelandnet.nl accounts als Spam wordt aangemerkt bij Telenet.be. Wat een provider allemaal niet ongevraagd voor je doet. De medewerkster vertelde dat de email beveiliging bij Telenet midden januari 2019 was aangescherpt. De reden waarom de email van zeelandnet.nl als spam wordt aangemerkt was haar niet bekend. Misschien een goede reden voor onze provider om eens contact op te nemen met Telenet om uit te vissen hoe dit komt!!!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Email aan Telenet.be account komt standaard in Spam folder
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door jverberk Bekijk berichtMijn Mail komt terecht in haar Spam folder. Dit betekent dat alle mail van @zeelandnet.nl accounts als Spam wordt aangemerkt bij Telenet.be.
Wat Koeba zegt; het hangt af van de reden dat jouw mail in de spam terecht kwam. Als je in die mail net zo veel uitroeptekens gebruikt als in bovenstaand bericht dan snap ik dat het in de spam terecht kwam, om een voorbeeld te noemen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer