Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email aan Telenet.be account komt standaard in Spam folder

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email aan Telenet.be account komt standaard in Spam folder

    Vandaag contact gehad met klantenservice van Telenet.be. Een testmail verstuurt naar een medewerkster van de helpdesk. Mijn Mail komt terecht in haar Spam folder. Dit betekent dat alle mail van @zeelandnet.nl accounts als Spam wordt aangemerkt bij Telenet.be. Wat een provider allemaal niet ongevraagd voor je doet. De medewerkster vertelde dat de email beveiliging bij Telenet midden januari 2019 was aangescherpt. De reden waarom de email van zeelandnet.nl als spam wordt aangemerkt was haar niet bekend. Misschien een goede reden voor onze provider om eens contact op te nemen met Telenet om uit te vissen hoe dit komt!!!
    Laatst bewerkt door jverberk; 21 Feb 2019, 19:00. Reden: De Telenet gebruiker kan de Spamfilter niet aanpassen.

  • #2
    Lijkt me dat Telenet hun filter te scherp heeft afgesteld en dat zij dus aan zet zijn om dat aan te passen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jverberk Bekijk bericht
      Mijn Mail komt terecht in haar Spam folder. Dit betekent dat alle mail van @zeelandnet.nl accounts als Spam wordt aangemerkt bij Telenet.be.
      Ik begrijp dat dit vervelend is - tegelijk, pas op dat je niet uit de bocht vliegt, want dit is wel erg kort door de bocht

      Wat Koeba zegt; het hangt af van de reden dat jouw mail in de spam terecht kwam. Als je in die mail net zo veel uitroeptekens gebruikt als in bovenstaand bericht dan snap ik dat het in de spam terecht kwam, om een voorbeeld te noemen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X