Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer gebruik nieuwsgroepen in TV & Internet Budget abonnement

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Weer gebruik nieuwsgroepen in TV & Internet Budget abonnement

Sinds juli 2018 zit het gebruik van nieuwsgroepen niet meer in het in naam gewijzigde TV & Internet Budget abonnement. In een officieel schrijven in mei van Delta werd aangegeven dat het in naam gewijzigde abonnement inhoudelijk niet gewijzigd zou worden. Hier voor kon ik wel nieuwsgroepen gebruiken met mijn basis abonnement. Na contact met Delta werd aangegeven dat het gebruik van nieuwsgroepen niet meer in het nieuwe budget pakket zit. Een duurder Instap pakket zou wel het gebruik van nieuwsgroepen hebben. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en heb een officiële klacht ingediend bij Delta. Als reactie kreeg ik dat nieuwsgroepen niet in het budget pakket zit en ik met dit huidige abonnement geen nieuwsgroepen kan gebruiken. Als coulance boden zij mij het gebruik van Totaal pakket TV aan voor 1 maand. Vreemd dat zij mij een aanbieding voor TV doen, terwijl ik het over internet heb. Zou toch ook raar zijn als ik een klacht over TV zou hebben en zij mij voor 1 maand nieuwsgroepen zouden aanbieden. Enfin...... Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en Delta per mail aangegeven dat ik deze klacht bij De Geschillencommissie zal indienen. Op 15 december ben ik naar een hoorzitting geweest bij De Geschillencommissie voor uitleg van mijn klacht en eventueel antwoorden op vragen van De Commissie. Echter op 14 december (1 dag voor de hoorzitting) werd ik door Delta gebeld met de mededeling dat binnen 1 á 2 weken het gebruik van nieuwsgroepen weer opgenomen is in het budget abonnement. Hoe toevallig! Tot half januari kon ik nog steeds geen nieuwsgroepen gebruiken. Gewacht tot na de feestdagen en op 14 januari gebeld met Delta en blijkt dat er een "foutje" is gemaakt en heeft mij nu toegang gegeven voor het gebruik van nieuwsgroepen. Wel werd aangegeven dat dit enkel voor mij is en dat dit op een later (geen tijdsduur aangegeven) tijdstip voor alle budget abonnees zal gelden. Op dit moment wacht ik nog op de officiële uitspraak van De Geschillencommissie. Zij hebben aangegeven dat ik binnen 14 dagen de uitspraak zal krijgen. Wordt vervolgd. Dus Budget abonnees........ er is dus wel een mogelijkheid om nu nieuwsgroepen te gebruiken bij dit abonnement. Ik zou zeggen, grijp je kans! Succes. Tom
  • 5 Reacties

Nieuwsgroepen? is dit zoiets als Spotnet?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
      Nieuwsgroepen? is dit zoiets als Spotnet?
      Inderdaad.

Reageer

Kudo's voor uw vasthoudendheid!

Reageer

Update:
          Ik ben door De Geschillencommissie in het gelijk gesteld en krijg een financiele schadevergoeding van Delta.
          Tevens moeten zij €50 aan mij betalen. Dat is het bedrag dat ik aan de Geschillencommissie moest betalen om de klacht in te kunnen dienen.
          Nou, van dit totaalbedrag kan mijn weekend niet meer stuk. Dinner, wijntje en daarna.......... Duiken we nieuwsgroepen in!
          Allen bedankt voor jullie reakties.
          vriendelijke groet,
          Tom

Reageer

tschaap

Gegronde klacht.

Bedankt hiervoor......

Groetjes,
            jpj77

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...