Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Banned

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Banned

    Erg vervelend en vaak terecht dat leden "wegvallen", oftewel verbannen worden uit het Forum door taalgebruik, 'disrespect' en dergelijke maar staan er ergens op het forum voorgeschreven regels waaraan je je hebt te houden in je berichten ? Soms wordt er een vermanend woordje gesproken of een tikje uitgedeeld door een moderator of de forumleden zelf. Als je je gezond verstand gebruikt weet je wat je kan en mag schrijven maar tegenwoordig met zoveel irritaties, ongeduld, boosheid en weinig tot geen respect voor de ander loopt het vaak uit de hand.
    Toen ik toentertijd me aanmeldde als forumlid las ik niets van die regels met de normen en waarden, dat eigenlijk zou moeten gelden wat voor forum dan ook. Wie kan me dat uitleggen ?

  • #2
    of er serieuze gedragsregels voor dit forum zijn, weet ik niet.
    maar wat dacht je van: "Doe gewoon, dan doe je gek genoeg"

    Reageer


    • #3
      https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...064-huisregels

      Reageer


      • #4
        @driepinter, bedankt !

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
          Erg vervelend en vaak terecht dat leden "wegvallen", oftewel verbannen worden uit het Forum door taalgebruik, 'disrespect' en dergelijke maar staan er ergens op het forum voorgeschreven regels waaraan je je hebt te houden in je berichten ? Soms wordt er een vermanend woordje gesproken of een tikje uitgedeeld door een moderator of de forumleden zelf. Als je je gezond verstand gebruikt weet je wat je kan en mag schrijven maar tegenwoordig met zoveel irritaties, ongeduld, boosheid en weinig tot geen respect voor de ander loopt het vaak uit de hand.
          Toen ik toentertijd me aanmeldde als forumlid las ik niets van die regels met de normen en waarden, dat eigenlijk zou moeten gelden wat voor forum dan ook. Wie kan me dat uitleggen ?

          Als Delta Zeelandnet, het niet aanstaat, wat je schrijf, hoppa een banned.
          maar op het forum iemand bij naam volluit te melden, mag wel?
          tis en blijft een hobby. Clubje van . Vul dat maar zelf in.
          oke, er komt een banned aan. -

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waterdruppel Bekijk bericht


            Als Delta Zeelandnet, het niet aanstaat, wat je schrijf, hoppa een banned.
            maar op het forum iemand bij naam volluit te melden, mag wel?
            tis en blijft een hobby. Clubje van . Vul dat maar zelf in.
            oke, er komt een banned aan. -

            Kijk, het resultaat van een ractie van waterdruppel, gelijk banned.
            maar die iritante Arcanum die mag alles maar schrijven wat die wil.
            ogh ja, er komt weer een banned aan...
            Familie van het Zandmannetje.:-)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door KlaasVaak Bekijk bericht
              Kijk, het resultaat van een ractie van waterdruppel, gelijk banned.
              maar die iritante Arcanum die mag alles maar schrijven wat die wil.
              ogh ja, er komt weer een banned aan...
              vertel mij nou es, wat deze reactie met de oorspronkelijke vraag te maken heeft ??
              volgens mij helemaal niks.

              Reageer


              • #8
                Vaak krijg je gewoon geen antwoord.Ik zeg gewoon heel eerlijk dat SBS6 steeds blijft bufferen, en de topic verdwijnd, zonder een antwoord.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                  vertel mij nou es, wat deze reactie met de oorspronkelijke vraag te maken heeft ?? volgens mij helemaal niks.
                  Dit is pure provocatie, hengelen naar "banned" om vervolgens een nieuw account aan te maken met een andere nickname om dan vrolijk verder te gaan met de pesterijen. Dit is de ergste vervuiling van dit forum en met welk doel ?? Zo verpest je het voor de goedwillende forumleden die om raad komen vragen, die dan vervolgens hun bericht door de grootst mogelijke onzin vermoord zien worden. Ik kan me voorstellen dat iedereen en vooral de nieuwkomer dan afhaakt.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X