Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellen Spotnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellen Spotnet

    Spotnet-1905 krijg ik niet aan de praat, ik krijg steeds foutmeldingen wanneer ik iets wil downloaden.
    Iets wat bij mijn eerste provider, ´HET NET´ altijd en al jaren lang liep als een tierelier.
    Er komt steeds een schermpje met de koptekst “Oeps” en verder wat onleesbare tekens.
    --Niet alle abonnementen kunnen van HighWinds gebruik maken-- heb ik ergens op het forum gelezen.
    Mijn abonnement is Alles in Een, 2 jaar.
    Heb ik daarom steeds die foutmeldingen en wat kan ik doen om toch gebruik te maken van dat HighWinds

    Met vriendelijke groet, Jan van Dorst

  • #2
    heb je dit goed ingesteld:

    Gebruikersnaam: ?????zeelandnet.nl (volledig e-mailadres van je primaire account)
    Wachtwoord: wachtwoord van dit primaire adres
    Server: highwinds.zeelandnet.nl
    Poort: 119
    Threads: 8

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jcvdorst Bekijk bericht
      Spotnet-1905 krijg ik niet aan de praat, ik krijg steeds foutmeldingen wanneer ik iets wil downloaden.
      Iets wat bij mijn eerste provider, ´HET NET´ altijd en al jaren lang liep als een tierelier.
      Er komt steeds een schermpje met de koptekst “Oeps” en verder wat onleesbare tekens.
      --Niet alle abonnementen kunnen van HighWinds gebruik maken-- heb ik ergens op het forum gelezen.
      Mijn abonnement is Alles in Een, 2 jaar.
      Heb ik daarom steeds die foutmeldingen en wat kan ik doen om toch gebruik te maken van dat HighWinds

      Met vriendelijke groet, Jan van Dorst
      Beste jcvdorst,

      Zoals fred44nl aangeeft controleer als eerste even de instellingen of deze juist staan ingesteld.
      Meer informatie over de instellingen en het dataverkeer bij de verschillende abonnementen kan je terugvinden via deze link.

      Reageer


      • #4
        De instellingen heb ik gecontroleerd maar daar is niks mis mee.
        Het gaat mij meestal om boeken, heel af en toe eens een spel.
        Maar altijd weer dat rottige OEPS, op een heel enkele keer na.
        Als eens een boek wél 'pakt' maar dat lukt misschien eens in de week, dan probeer
        ik wel eens een andere keer hetzelfde boek; geen probleem, staat er in no time.
        Kaspersky aan- of uitzetten maakt geen verschil.
        Maar dat gebruik ik al jaren en gaf hierin dan ook nooit problemen.
        Ik heb verschillende versies van Spotnet geprobeerd; Classic 1.9.0.5., Spotnet Light. Allemaal Oeps.

        Hier is zo'n Oeps-plaatje

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jcvdorst Bekijk bericht
          De instellingen heb ik gecontroleerd maar daar is niks mis mee.
          laat die instellingen dan es zien

          Reageer


          • #6
            Deze site a eens geprobeerd ? https://www.nzbserver.com/

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jcvdorst Bekijk bericht
              Spotnet-1905 krijg ik niet aan de praat, ik krijg steeds foutmeldingen wanneer ik iets wil downloaden.
              Iets wat bij mijn eerste provider, ´HET NET´ altijd en al jaren lang liep als een tierelier.
              Er komt steeds een schermpje met de koptekst “Oeps” en verder wat onleesbare tekens.
              --Niet alle abonnementen kunnen van HighWinds gebruik maken-- heb ik ergens op het forum gelezen.
              Mijn abonnement is Alles in Een, 2 jaar.
              Heb ik daarom steeds die foutmeldingen en wat kan ik doen om toch gebruik te maken van dat HighWinds

              Met vriendelijke groet, Jan van Dorst
              Hallo Jan van Dorst,

              Wat je zou kunnen proberen is om Spotnet er helemaal af te halen met de Spotnet Removal Tool die je hier kan vinden:
              http://www.spot-net.nl/forums/downloadsystemcat?id=1
              Hierbij wordt alles van Spotnet verwijderd, ook restanten.
              Die restanten zorgen vaak voor blijvende problemen.
              Als de Removal Tool Spotnet heeft verwijderd is het misschien wel even verstandig om de computer of laptop opnieuw op te starten.
              Daarna Spotnet opnieuw installeren met de instellingen van hierboven van fred44nl.
              Zo heb ik in het verleden ook mijn foutmeldingen weggehaald.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                Deze site a eens geprobeerd ? https://www.nzbserver.com/
                ja, maar daar kun je alleen de nzb's downloaden.
                dan heb je nog iets nodig om te downloaden, zoals bijv. Sabnzbd+

                Reageer


                • #9
                  Grabit werkt ook goed, het is een oplossing, maar volgens mij is er een tooltje om dit op te lossen. Er moet iets hersteld worden. Ik ga even zoekn

                  Reageer


                  • #10
                    Ik zou het idd verwijderen en de oude 1.8.1 eropzetten, kijken of dit wel werkt. Die oeps melding lees ik wel meer maar weinig antwoorden worden gegeven

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                      Ik zou het idd verwijderen en de oude 1.8.1 eropzetten, kijken of dit wel werkt. Die oeps melding lees ik wel meer maar weinig antwoorden worden gegeven
                      Kan gewoon de nieuwste erop zetten.
                      http://www.spot-net.nl/
                      Rechterkolom 'download hier de laatste versie 1.9.0.5'.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb er helemaal niets meer aan gedaan want alle goede raadgevingen
                        had ik al eens geprobeerd.
                        Maar na een paar weken werkte alles weer of er nooit iets gebeurd was.
                        Nu maar hopen dat het ook zo blijft.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X