Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen op ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen op ZeelandNet

    1. Ik kan Spotnet niet gebruiken. Er wordt aangegeven dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist zijn.
    2. ik kan niet inloggen op zeelandnet, met dezelfde redenen

  • #2
    [email protected].

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TJD
      1. Ik kan Spotnet niet gebruiken. Er wordt aangegeven dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist zijn.
      2. ik kan niet inloggen op zeelandnet, met dezelfde redenen
      Ik kan weer inloggen op Zeelandnet. Maar nog niet op Spotnet. Er wordt gevraagd gegevens op te sturen naar [email protected]. Over welke gegevens hebben we het dan?

      Reageer


      • #4
        heb je in Spotnet ook het nieuwe wachtwoord ingevuld bij de instellingen van Highwinds ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          heb je in Spotnet ook het nieuwe wachtwoord ingevuld bij de instellingen van Highwinds ??
          Jawel, dat heb ik gedaan

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door TJD
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            heb je in Spotnet ook het nieuwe wachtwoord ingevuld bij de instellingen van Highwinds ??
            Jawel, dat heb ik gedaan
            En nu lukt het overigens wel. Ik kwam er achter dat mijn toetsenbord op NLD NL stond. !!??? Geen idee hoe dat is gegaan. Maar gelukkig is het nu opgelost. Bedankt voor het meedenken en excuses voor mijn 'gestuntel'.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X