Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google zoekmachine

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google zoekmachine

    Als ik op de home pagina van ZeelandNet in de zoekbalk een opdracht geef krijg ik de melding dat de verbinding is verbroken omdat het waarschijnlijk is geinfecteerd {pisching}

  • #2
    Welke virusscanner gebruik je en is deze helemaal bijgewerkt met de laatste updates?

    Reageer


    • #3
      ik gebruik avg en deze wordt ieder uur automatisch bij gewerkt

      Reageer


      • #4
        Was toch eerder ook het geval, maar zou toen na update opgelost worden.

        Misschien iets voor de Webmaster?

        Reageer


        • #5
          Het zou opgelost moeten zijn, en weer goed moeten werken.

          Reageer


          • #6
            Waarom AVG gebruiken als Windows Defender zit ingebouwd in Windows. Krijg je ook geen conflict situaties, en Defender werk prima.

            Reageer


            • #7
              Hier is geen sprake van een conflict.
              Een goed virusprogramma zorgt dat het het enige virus programma is dat draait door het andere uit te schakelen.

              Persoonlijk vind ik Defender nog steeds te licht.

              Je kan eerder denken dat AVG zwaarder tilt aan iets dan menig ander vrirusprogramma en daarom waarschuwt.

              Reageer


              • #8
                Defender kwam in de laatste tests toch als een van de betere uit de bus. Ik gebruik hem al jaren, en, ik moet het afkloppen, nog nooit problemen gehad. Daarintegen met AVG op mijn tablet geregeld een virus melding die dan weer niets blijkt te zijn.

                Reageer


                • #9
                  Defender kwam in de laatste tests toch als een van de betere uit de bus. Ik gebruik hem al jaren, en, ik moet het afkloppen, nog nooit problemen gehad. Daarintegen met AVG op mijn tablet geregeld een virus melding die dan weer niets blijkt te zijn.
                  Verder wordt dit zo dus een oevrloze discussie, we zullen allen wel een beetje gekijk hebben. Ik ga verder met stofzuigen!

                  Reageer


                  • #10
                    Nogmaals het probleem zit in AVG en dat zal opgelost worden.
                    Een ander programma erop zetten, dat zou niet nodig moeten zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      [quote=Jeroen]Het zou opgelost moeten zijn, en weer goed moeten werken.[/quote Het is nog niet opgelost krijg nog steeds de melding verbinding voor de veiligheid verbroken omdat deze was geinfecteerd met HMK:Google-A[Phish]

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb gisteren die melding ook gehad, en ik heb Avast Free Antivirus

                        Reageer


                        • #13
                          Hier hetzelfde probleem. Was een tijdje geleden ook al zo. Ook met AVG.

                          Reageer


                          • #14
                            Toen heeft webmaster contact gezocht met AVG:
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                            Contact gehad met AVG. Ze meldde me het volgende:
                            "The detection by AVG was incorrect and was removed in a recent AVG update, please wait at least 24 hours."
                            Misschien nog een keer contact zoeken, @Webmaster?

                            Reageer


                            • #15
                              Opnieuw gedaan. Kan helaas even duren voordat AVG actie onderneemt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X