Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is deze e-mail betrouwbaar ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is deze e-mail betrouwbaar ?

    Ik heb een mail gekregen van 'Delta' over 'vernieuwde service van mijn e-mailaccount' .
    Mijn computer denkt dat het SCAM is. Het gaat over het zelf beheren van een spamfilter, met een 'Black List' en een 'White List' .
    Hoe werkt dit?
    Op https://spamfilter.zeelandnet.nl/

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oh, ik geloof je, maar ik wacht nog even met 'doorklikken' , voor de zekerheid.
      Misschien dat ik ook nog een antwoord/reactie van een Moderator krijg ...

      Reageer


      • #4
        Leuk die mail.
        Als je je Spamfilter wilt instellen, krijg je de beruchte fout: "Oeps , er is iets foute gegaan...."

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hswartjes
          Oh, ik geloof je, maar ik wacht nog even met 'doorklikken' , voor de zekerheid.
          Misschien dat ik ook nog een antwoord/reactie van een Moderator krijg ...
          Je computer denkt dat het scam is?
          Lees dit eens...http://politiezonerupel.be/onthaal-m...t-is-scam.html
          Verschil moet er zijn...toch?

          Reageer


          • #6
            Deze mail is legitiem. Je kunt in plaats van op een link in de mail te klikken, zelf naar https://spamfilter.zeelandnet.nl gaan en daar de stappen volgen. Dan weet je zeker dat je op de juiste website zit.

            Maar, hswartjes, hij vertoont wel kenmerken van een scam-mail, er zijn genoeg 'banken' die 'verbeterde service' bieden als je even inlogt, en 'providers' die waarschuwen dat je wachtwoord gewijzigd moet worden of dat je mailbox bijna vol zit... dus het is altijd goed om het even te vragen als je het niet zeker weet.

            Reageer


            • #7
              Dus de spamfilter is gratis nu?

              Reageer


              • #8
                Beste hswartjes,

                Ik kan je inderdaad bevestigen dat deze mail afkomstig is van ons.

                Om overmatige spamberichten te voorkomen, hebben we ons nieuwe spamfilter geactiveerd. Al onze klanten zijn hierover per e-mail gecontacteerd.

                Reageer


                • #9
                  hswartjes zegt: dank voor alle berichten, ik weet voldoende !!!!!!!!!!

                  Reageer


                  • #10
                    Al de hele week geen spam gehad

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Jeroen, moet ik voor elk email account deze stappen ondernemen (ik heb 7 extra adressen) of alleen voor het primaire account bij ZeelandNet?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X