Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Veranderen van nieuwsbron ZeelandNet.nl

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Veranderen van nieuwsbron ZeelandNet.nl

    Vanmorgen na het opruimen van cookies en browsergeschiedenis de nieuwsbronnen weer aangepast in mijn favoriete nieuwssites op mijn startpagina Zeelandnet.nl. Alleen was ik wel benieuwd naar de 112 Zeeland maar die krijg ik niet verankerd als vierde nieuwsbron. Dit was eerst Ons Eiland Schouwen. Alle andere nieuwsbronnen laten zich wel gewillig vastleggen en die links werken wel. De 112 niet. Wat nu ?

  • #2
    Als ik 112 zeeland aanklik om vast te zetten zie ik alleen maar een leeg vak met een 1.

    Reageer


    • #3
      Klopt ook. Gelukkig ligt het daarom niet aan mij maar wel werk aan de winkel voor de webmaster ?

      Reageer


      • #4
        Nu doet de hele startpagina het niet dus hopelijk zijn ze het probleem aan het oplossen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kwek
          Nu doet de hele startpagina het niet dus hopelijk zijn ze het probleem aan het oplossen.
          Ik hoop het ook maar nu zie ik dat mijn bijlage (screenshot van de bewuste pagina met de 112) verdwenen is uit mijn topic. Was niet zo belangrijk, dat plaatje maar toch...

          Reageer


          • #6
            Helaas, de startpagina doet het weer maar het probleem met de nieuwsbronnen is niet opgelost.

            Reageer


            • #7
              [email protected].

              Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X