Vandaag dit bericht gehad.
Zojuist hebben wij op uw verzoek uw abonnement omgezet van Alles-in-1 Super naar Alles-in-1 Premium.
Uw nieuwe contract gaat in vanaf 03-04-2018. Alle informatie over uw nieuwe abonnement en mailboxen kunt u zelf heel gemakkeijk bekijken en beheren in MijnDELTA(https://www.delta.nl/MijnDELTA).
Heeft u nog vragen, dan helpen wij u natuurlijk graag. Op www.DELTA.nl/klantenservice vindt u 365 dagen per jaar, 24 uur per dag het antwoord op vrijwel al uw vragen. Toch iets anders waarmee wij u kunnen helpen? Laat het ons weten met een e-mail, via social media of op ons serviceforum. In MijnDELTA kunt u heel gemakkelijk online uw eigen (betaal)gegevens inzien en wijzigen.
Met vriendelijke groet,
Ludolf Rasterhoff
Directeur Telecom
En ik heb helemaal niets omgezet,heb al een hele poos premium.
Vanaf juni 2017.
Wat is er hier aan de hand ??????:?
Zojuist hebben wij op uw verzoek uw abonnement omgezet van Alles-in-1 Super naar Alles-in-1 Premium.
Uw nieuwe contract gaat in vanaf 03-04-2018. Alle informatie over uw nieuwe abonnement en mailboxen kunt u zelf heel gemakkeijk bekijken en beheren in MijnDELTA(https://www.delta.nl/MijnDELTA).
Heeft u nog vragen, dan helpen wij u natuurlijk graag. Op www.DELTA.nl/klantenservice vindt u 365 dagen per jaar, 24 uur per dag het antwoord op vrijwel al uw vragen. Toch iets anders waarmee wij u kunnen helpen? Laat het ons weten met een e-mail, via social media of op ons serviceforum. In MijnDELTA kunt u heel gemakkelijk online uw eigen (betaal)gegevens inzien en wijzigen.
Met vriendelijke groet,
Ludolf Rasterhoff
Directeur Telecom
En ik heb helemaal niets omgezet,heb al een hele poos premium.
Vanaf juni 2017.
Wat is er hier aan de hand ??????:?
Reageer