Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klaar met Facebook?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klaar met Facebook?

    Zo bescherm je je privacy, of verwijder je je profiel.

    Het aantal Facebookgebruikers dat zich zorgen maakt over zijn privacy neemt hand over hand toe. Ook al hebben mensen de afgelopen jaren - bewust of onbewust - het bedrijf uitgebreid laten meekijken in hun doen en laten, toch vragen velen zich nu af hoe ze hun profiel beter kunnen beveiligen.
    https://www.ad.nl/economie/klaar-met...fiel~a8030ecb/

  • #2
    Stop dan ook maar met pinnen want alles wat digitaal verwerkt wordt kan gebruikt worden.
    AH bijv. weet exact van jou waar je interesse in hebt, wat je koopt en waar je het koopt.

    Reageer


    • #3
      Zullen we Google dan ook maar toevoegen?
      Zie: https://computertotaal.nl/artikelen/...fileid=1661951

      Reageer


      • #4
        De kabel uit de muur trekken en het gaatje plamuren......hangen we weer een touwtje uit de brievenbus :-)
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus
          De kabel uit de muur trekken en het gaatje plamuren......hangen we weer een touwtje uit de brievenbus :-)
          ..over privacy gesproken..aan dat touwtje kan iedereen trekken! :P

          Reageer


          • #6
            ....dat bedoelde ik ook Jos :-)
            Vroeger liep de 'privacy' veel meer gevaar :-)
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Nee, ik ben niet klaar met Facebook. De reden is simpel: ik ben nooit aan die zooi begonnen, heb nooit een account gehad.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X