Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reageren op advertentie lukt niet op prikbord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Reageren op advertentie lukt niet op prikbord

    Ik kan nog steeds niet reageren op een advertentie . Ik log in en moet daarna mijn profiel aanmaken. Dat heb ik inmiddels al tig keer gedaan , maar elke keer krijg ik weer het scherm waarop mij gevraagd wordt een profiel aan te maken.Waarom maken jullie het gebruikers zo moeilijk/ onmogelijk? En hoe krijg ik het nu wel voor elkaar dat er een profiel aangemaakt wordt.Ik heb hierover ook al een email gestuurd maar nog geen geen antwoord ontvangen.

  • #2
    heb je je profiel bevestigd? Misschien hangt die mail nog in je ongewenste berichten van je mail?

    Reageer


    • #3
      Als ik kijk naar het e-mailadres wat je gebruikt hebt om deze forum login te maken zie ik dat er ook een prikbord profiel is. Als het lukt om hiermee in te loggen op het prikbord zou je er ook mee moeten kunnen reageren.

      Reageer


      • #4
        Ik kan ook niet reageren op advertenties op het prikbord. En als ik een bod wil invullen zegt hij dat er geen emailadres is ingevuld? Terwijl ik altijd ben ingelogd op zeelandnet. Hoe kan dit?

        Reageer


        • #5
          rpeeter,

          Heb je een e-mailadres in je profiel staan? Je kunt dit checken / aanpassen via www.zeelandnet.nl/profiel/

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X