Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weblog ruimte

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weblog ruimte

    Hallo ik snap nog steeds niet waarom ik zo weinig ruimte over heb om mijn instellingsfoto te veranderen en zo ja hoe komt dat dat ik dan zo weinig ruimte over heb. Wanneer komen er dan mb 's bij? Wel raar dat ik wel foto's in mijn bericht kan plaatsen. En als ik mijn bericht plaatst komt hij er meestal ook 2x in, zeer irritant.

  • #2
    Dag Asfra,

    Om welke blog gaat het precies dan kijk ik het voor je na.
    Een blog heeft standaard 100 Mb ruimte. Wat veel bloggers doen is een foto ergens anders onderbrengen en 'm dan doorlinken. Zo gebruikt je weblog bijna geen ruimte. We zijn aan het kijken of we de weblogs en communities extra ruimte kunnen geven.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door asfra
      Hallo ik snap nog steeds niet waarom ik zo weinig ruimte over heb om mijn instellingsfoto te veranderen en zo ja hoe komt dat dat ik dan zo weinig ruimte over heb. Wanneer komen er dan mb 's bij? Wel raar dat ik wel foto's in mijn bericht kan plaatsen. En als ik mijn bericht plaatst komt hij er meestal ook 2x in, zeer irritant.
      Hoi asfra,

      Ben je samen met Jeroen al tot een oplossing gekomen? We hebben niets meer van je mogen vernemen sinds het plaatsen van je bericht namelijk.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X