Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Advertenties verwijderd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Advertenties verwijderd

    Hallo ik heb eerder adverties geplaats maar deze waren verwijderd ik denk door link die erin stond dit heb ik erna eruit gelaten geen links en websites erin.Maar nu zijn ze opnieuw verwijderd.Zumba advertenties voor 2 gratis lessen.En heb e in bijpassende rubrieken gezet.Zumba is een dans en fitness vorm ook om af te vallen dus dieet en goed voor je welzjn.Valt ook onder workshops/cursus want dat doen wij ook.Wat is dit keer de reden geweest waarom ze uit andere rubrieken weggehaald zijn?

  • #2
    Beste zumba4fun,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Wat vervelend dat de advertenties steeds verwijderd worden. Voor vragen over ZeelandNet Prikbord, Uit in Zeeland of ZeelandNet Communities kun je een e-mail sturen naar de webmaster. Het e-mailadres van de webmaster is [email protected].

    Reageer


    • #3
      Dag zumba4fun,

      Dezelfde advertentie was dubbel en in meerdere rubrieken geplaatst. Dit is de reden dat ze verwijderd zijn.

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de toelichting Jeroen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door zumba4fun
          Hallo ik heb eerder adverties geplaats maar deze waren verwijderd ik denk door link die erin stond dit heb ik erna eruit gelaten geen links en websites erin.Maar nu zijn ze opnieuw verwijderd.Zumba advertenties voor 2 gratis lessen.En heb e in bijpassende rubrieken gezet.Zumba is een dans en fitness vorm ook om af te vallen dus dieet en goed voor je welzjn.Valt ook onder workshops/cursus want dat doen wij ook.Wat is dit keer de reden geweest waarom ze uit andere rubrieken weggehaald zijn?
          Hallo Bedankt voor de reacties.Heb in verleden vaker advertenties geplaatst toen kon dat wel gewoon.Moet ik ze dan anders opstellen?OF mag het gewoon helemaal niet van Zumba naast 1tje in rubriek dans?Groetjes Maroescha

          Reageer


          • #6
            De subrubriek 'dansen' op het prikbord lijkt me de juiste rubriek voor een advertentie voor zumbalessen.
            Je zou het bericht ook op 'Uit in Zeeland' kunnen plaatsen. Hier is er een rubriek voor cursussen.

            Reageer


            • #7
              Bedankt voor de tip we hebben hem daar geplaatst in uit voor zeeland.
              Als we advertentie van prikbord en ook "uit in zeeland"graag zichtbaar willen hebben voor mensen op de voorpagina met foto hoe werkt dat dan?
              Met vriendelijke groeten Maroescha de Koe van Zumba4fun.

              Reageer


              • #8
                De advertentie van het prikbord kun je bij het plaatsen van de advertentie een betaalde optie meegeven.
                Hierdoor staat je advertentie samen met de andere advertertenties op de Zeelandnet of de prikbord voorpagina.
                Mail me even op [email protected] de link naar je prikbord advertentie en je Uit in Zeeland bericht, dan kan ik voor je kijken.

                Reageer


                • #9
                  Hallo Jeroen,
                  Bedankt voor de reactie.
                  Ik mail het door groetjes Maroescha

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X