Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Speedtest / Internetsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Speedtest / Internetsnelheid

    Hoe kan het dat ik met het testen van internetsnelheid via Zeelandnet internetsnelheid een snelheid heb van ca. 57 mbps
    en via Speedtest.net een snelheid van ca. 150 mbps ?? een verschiel van 100 mbps ??

  • #2
    Ja, ik heb hier ongeveer het zelfde. Ik geraak maar aan 88mb/s en heb een abonnement van 150mb/s
    Als ik Zeelander mail krij ik een mail terug dat ze meer dagen nodig hebben om het te bekijken.daar sta je dan!Er zijn ook nooit storingen bij mij in de buurt aanwezig.
    Maar daarbij is jouw probleem niet opgelost natuurlijk.

    Reageer


    • #3
      heb je de snelheid bekabeld of draadloos gemeten ??

      Reageer


      • #4
        Bekabeld!draadloos is helemaal een ramp.

        Reageer


        • #5
          wat haal je met deze test:

          http://delta.speedtestcustom.com/res...d-1115a78e6f50

          Reageer


          • #6
            89,51Mb/s en 14.77Mb/s dit is bekabeld
            Draadloos 27,8 en 14,8

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Sorry, voor de late reactie.
                Het lampje is groen.

                Reageer


                • #9
                  heb je het modem al eens op nieuw opgestart ??

                  Reageer


                  • #10
                    Meerdere keren zelfs

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb alles nog eens gecheckd en nu staat het lampje op oranje van de poort

                      Reageer


                      • #12
                        een oranje ledje betekent, dat de snelheid niet hoger kan zijn dan 100 Mb/s
                        dat kan veroorzaakt worden door de kabel, maar ook door de ethernet-kaart in de pc/laptop.
                        kun je een andere kabel proberen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Flipke1405
                          89,51Mb/s en 14.77Mb/s dit is bekabeld
                          Draadloos 27,8 en 14,8
                          Kijk eens bij je netwerk eigenschapen van je verbinding ?

                          Wat er bij snelheid staat, er moet 1gbps staan om boven de 100mb/s te komen

                          [img]8ecf7052-7710-49f0-8543-23c57d9400f2.jpg[/img]

                          En draadloos ga wat dichter bij de router / modem zitten maar veder dan een 2 meter, kijken of dat verbetert ? en werk je op 2.4 ghz of 5 ghz ?

                          En misschien is het wel erg druk met verbindingen in jou buurt misschien kun je van kanaal wisselen, er is een app waar je kan kijken welke verbinden er zijn en op welk kanaal je zit (wifi analyzer, gratis).
                          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                          Reageer


                          • #14
                            En je kunt eenvoudig draadloze netwerk analyseren zonder verdere software.

                            Typ : netsh wlan show wlanreport achter de opdrachtprompt.

                            Hiermee wordt een rapport over een draadloos netwerk gemaakt en opgeslagen als
                            een HTML-bestand, wat u in uw favoriete webbrowser kunt openen.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X