Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Startpagina zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Startpagina zeelandnet

    Sinds kort krijg ik bij het gaan naar "www.zeelandnet.nl" geen volledige startpagina. Kom direct bij "Cookies op Zeeland" in beeld en niet verder. Door te klikken op "Ja, ik ga akkoord" gebeurt er niets.
    Kan wel naar mijn favorieten in "Favorieten" en ook een andere website geeft geen problemen.
    Dit alles uiteraard niet op deze pc, maar op mijn laptop!

  • #2
    Dag mabrahamse

    Kun je dit formulier eens invullen? Dan kan ik nakijken wat er mogelijk mis is:
    https://secure.zeelandnet.nl/browsertest/

    Reageer


    • #3
      Ik heb hetzelfde probleem met mijn laptop. Kan op "ja akkoord" klikken zoveel ik wil maar gaat niet verder. Gebruik windows 10 microsoft edge.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Heb ik gedaan. Staat op Geen cookies blokkeren. Geen resultaat. Kan nog steeds niet op Zeelandnet komen. Het is sinds kort dat ik niet meer via Microsoft Edge op Zeelandnet kan.
          Ik ga nu naar Zeelandnet via Google Chrome.

          Reageer


          • #6
            bij ons het zelfde probleem, op IE probleem met cookies en op google chrome geen probleem.

            Reageer


            • #7
              Bonkie,

              Welke IE versie gebruik je?

              Reageer


              • #8
                Dit probleem is begonnen na de laatste update van Windows 10 vorige week 13-12-2017 daarvoor geen probleem. Ik heb tijdelijk in mijn instellingen de optie Cookies wissen aangevinkt dan moet je wel elke keer als je inlogt de cookies handmatig accepteren maar zeelandnet.nl werkt dan weer wel in de browser Edge.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Bonkie,

                  Welke IE versie gebruik je?
                  11

                  Reageer


                  • #10
                    [quote=Bonkie][quote=Jeroen]Bonkie,

                    Welke IE versie gebruik ik? 11.125.16299.0

                    Ik ( mabrahamse of te wel Kees Abrahamse was de eerste schrijver bovenaan!
                    Ik zie nu bij de updates dat op 12-12-2017 er een update is geweest voor internet explorer 11 en wel deze: Zie het originele Engelse artikel: 4052978

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door mabrahamse
                      Sinds kort krijg ik bij het gaan naar "www.zeelandnet.nl" geen volledige startpagina. Kom direct bij "Cookies op Zeeland" in beeld en niet verder. Door te klikken op "Ja, ik ga akkoord" gebeurt er niets.
                      Kan wel naar mijn favorieten in "Favorieten" en ook een andere website geeft geen problemen.
                      Dit alles uiteraard niet op deze pc, maar op mijn laptop!
                      Is er nu echt geen oplossing voor dit probleem. Of moet ik wachten op weer een grote update? Vreemd hoor

                      Reageer


                      • #12
                        Het heeft niets met een Windows update te maken, het ligt aan het browsertype IE11.

                        Kies voor een andere browser zie :

                        https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...6?postid=56197

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X