Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cookie melding op Zeelandnet.nl

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Cookie melding op Zeelandnet.nl

    Sinds vrijdag hebben we een nieuwe cookiewall. Als je voor het eerst Zeelandnet.nl bezoekt krijg je deze melding te zien.
    Bij Internet Explorer kunnen een aantal problemen optreden.

    Probleem 1

    De 'Ja, ik ga akkoord' knop doet het niet.
    Mogelijk treedt dit probleem op omdat Internet Explorer alle cookies blokkeert.
    Internet Explorer zal dus de cookies blokkeren waardoor je niet verder kunt, ook al druk je op 'Ja ik ga akkoord'. Je voorkomt dit door 'eigen cookies' te accepteren.
    Check je instellingen hier:

    [img]8986b939-b215-44dc-85f3-1bd5533bef05.jpg[/img]

    Probleem 2

    Ik krijg elke keer als ik Zeelandnet.nl bezoek de cookie wall te zien.
    Het zou kunnen dat je beveiligingsniveau van Internet Explorer te hoog staat.
    [img]08d0bb3a-52bc-455b-bf0a-5df508ada980.jpg[/img]
    Je kunt wel verder gaan na 'Ja, ik ga akoord' maar Internet Explorer bewaart de cookies niet, waardoor je bij een volgend bezoek de cookiewall opnieuw te zien krijgt.
    Je voorkomt dit door het beveiligingsniveau op 'normaal' te zetten

  • #2
    Helaas Jeroen dit werkt bij mij dus niet in W10 Home IE11, zelfs niet wanneer ik expliciet www.zeelandnet.nl toesta.

    Met Edge, Chrome of Firefox kan ik uiteraard de Homepage wel normaal bezoeken maar in IE11 dus niet meer.

    Reageer


    • #3
      Ook als je in IE de cookies eerst allemaal weggooit?

      Reageer


      • #4
        Ja dit zijn mijn normale standaard instellingen het is dus een beetje de kip of het ei situatie
        je komt met IE11 helaas niet verder.

        De voorbeeld weergave van de Communities en Weblog zijn ook verdwenen
        op de voorpagina (zie pijl).

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
          Sinds vrijdag hebben we een nieuwe cookiewall. Als je voor het eerst Zeelandnet.nl bezoekt krijg je deze melding te zien.
          Bij Internet Explorer kunnen een aantal problemen optreden.

          Probleem 1

          De 'Ja, ik ga akkoord' knop doet het niet.
          Mogelijk treedt dit probleem op omdat Internet Explorer alle cookies blokkeert.
          Internet Explorer zal dus de cookies blokkeren waardoor je niet verder kunt, ook al druk je op 'Ja ik ga akkoord'. Je voorkomt dit door 'eigen cookies' te accepteren.
          Check je instellingen hier:

          [img]8986b939-b215-44dc-85f3-1bd5533bef05.jpg[/img]

          Probleem 2

          Ik krijg elke keer als ik Zeelandnet.nl bezoek de cookie wall te zien.
          Het zou kunnen dat je beveiligingsniveau van Internet Explorer te hoog staat.
          [img]08d0bb3a-52bc-455b-bf0a-5df508ada980.jpg[/img]
          Je kunt wel verder gaan na 'Ja, ik ga akoord' maar Internet Explorer bewaart de cookies niet, waardoor je bij een volgend bezoek de cookiewall opnieuw te zien krijgt.
          Je voorkomt dit door het beveiligingsniveau op 'normaal' te zetten
          Beste Jeroen,

          Vermoedelijk worden jullie cookies verkeerd opgebouwd waardoor alleen de eerdere IE en chrome hiermee overweg kan.
          Alle bovenstaande stappen doorlopen mocht niet baten, cookies verwijderen, handmatig toestaan werkt totaal niet.
          Zouden jullie eens de code door kunnen spitten of er ergens een fout in zit?

          Bedankt!

          Reageer


          • #6
            Daar zijn we natuurlijk druk mee bezig CCS. Een gedeelte van de bezoekers heeft hier inderdaad nog last van.

            Reageer


            • #7
              Nu ook met Win7 in IE!!!

              Reageer


              • #8
                Hier staat ook bij privacy instellingen een info knop,met de mededeling . ( onderaan )
                " sommige instellingen worden beheerd door uw systeembeheerder "
                Dit staat er bij mij dus niet bij.
                Dus valt er ook niet zoveel in te stellen.
                Maar dat het irritant is....................................:@

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Daar zijn we natuurlijk druk mee bezig CCS. Een gedeelte van de bezoekers heeft hier inderdaad nog last van.
                  Het is trouwens ook met Microsoft Edge, Internet Explorer heeft build 11.0.47 een andere pc heeft 11.0.49 en heeft geen problemen, maar niet elke pc krijgt de 49 aangeboden.

                  Reageer


                  • #10
                    Het werkt in zoverre,dat als je klikt kun je verder naar de site van zeelandnet.
                    Maar elke keer als je de site bezoekt,komt de popup van de cookie,s weer naar voren.
                    Het wordt dus nog niet opgeslagen onder IE 10 met windows 10.
                    En er staat geen vinkje bij internetoptie,s / geavanceerd / de map met tijdelijke internetbestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten.

                    IE versie 11.0.16299.98
                    windows 10 enterprise build 1709

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X