Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijzigen profielgegevens lukt niet is er een storing misschien?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wijzigen profielgegevens lukt niet is er een storing misschien?

    Goedenavond,
    Wanneer ik mijn profielgegevens wil bewerken wordt ik doorgelinkt naar bekijk mijn profiel en wanneer ik daar klik op bekijk mijn profiel dan word ik doorgelinkt naar mijn advertentie waar ik kan klikken op wijzigen. Echter als ik dat doe kom ik weer bij bekijk mijn profiel.

    Iemand een idee of zit er een fout momenteel?

  • #2
    Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      Via deze link zou je je forumprofiel moeten kunnen wijzgen nadat je bent ingelogd. Ik bemerk hier iig geen problemen.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?
        Ik probeer GoogleFirefox,nadat ik GoogleChrome had verwijderd wegens storingen in mijn printer;
        had overleg met Zeelandnet-telefonisch om het via Internet Explorer te proberen;ik ben aan het restaureren
        met een nog te zoeken browser (dat zijn rondneuzers,resp .snuffelaars; geen normale zoekers).
        Volgens Zeelandnet heb je alleen bij een bedrijf met meerdere ICT-ers met computers, een browser nodig,
        ik heb er een en schrapte ze uit mijn computer;kostte veel moeite.:?

        Reageer


        • #5
          Ik ontving een mail van dhr De Ronde,die mijn verwees naar Internet Explorer en een bepaalde hint gaf,die ik in het tumult op mijn buroblad;nog niet kon uitvoeren;ben het bericht kwijtgeraakt.
          Ben wel zover gekomen,dat ik via IE, Zeelandnet weer kan bereiken;het probleem met mijn sneltoetsen op het buroblad waar een deel niet meer werkt en wrs.externe contacten van mij betreft en wel interne met verwijzingen naar eigen bestanden.
          Dus hoor ik graag van dhr de Ronde,hoe ik deze sneltoetsen weer actief kan maken.
          Een bijkomend ander probleem is,dat ik nu een mailadres van "Mysterie-Wetenschapsforum "niet kan bereiken via mail met hun correcte adres? Ze hebben wel een compleet nieuw site opgezet,doch ik kan hun alleen bereiken via -weer-IE.!:@-

          Reageer


          • #6
            Mijn ictdokter loste de problemen allemaal op,alleen maakte ik nog een vergissing en kreeg een meldin op een klein venster van een FEEDE,die me vroeg over te schakeln naar hem;deze weggewuifd en gebeld naar mijn dokter,die me weer op het rechte pad zette en mij weer op jullie scherm kon laten komen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X