Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

hoe kom ik hier uit????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • hoe kom ik hier uit????

    lekker; 10-10 mijn oude abonnementsvorm alles in 1 premium 1 maand om laten zetten naar tv en internet budget 2 jaar, die niet meer bestaat maar toch nog genomen worden. gevraagd naar de verschillen en dat was voornamelijk de snelheid. op 1 november werd ik netjes overgezet; wat blijkt; geen nieuwsgroepen.... op 2 november gebeld en gevraagd om heel het gebeuren dan maar terug te zetten op mijn oude abonnementsvorm. hier ben ik over teruggebeld en dat zou met wat omwegen voor elkaar komen. mijn oude abonnementsvorm bestond namelijk niet meer... (ok, maar de budgetvorm bestaat ook niet meer en toch)...... heb duidelijk vermeld dat ik de maand opzegtermijn weer terug wilde. nu schetst mijn verbazing dat er in productenaanvraag alles in 1 instap 1 jaar staat... mmmmm, en vandaag (altijd op n zaterdag, dan kan je niet gelijk reageren!) 11-11 een brief krijg voor de installatie alles in 1 premium 2 jaar?????? volgens de afspraak?????? ik heb nu net de 2 pakketten geannuleerd!

  • #2
    oja; ik heb dit omzetten puur gedaan omdat mijn inkomen waarschijnlijk drastisch omlaag gaat. ik heb wat andere aanbiedingen gekregen maar omdat de klantenservice mij een redelijk goed aanbod deed, ben ik gebleven....

    Reageer


    • #3
      stuur een emailtje naar [email protected]
      vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
      dan kunnen ze het voor je oppikken.
      maar dat zal wel maandag worden

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X