Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen verbinding

    Krijg geen verbinding op internet.RouterSite com geeft aan dat hij verbonden is.Er brandt slechts 1 lampje op de modem

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Martine47
    Krijg geen verbinding op internet.RouterSite com geeft aan dat hij verbonden is.Er brandt slechts 1 lampje op de modem
    Even modem resetten proberen: voeding er uit - 15 sec wachten - voeding er weer in.
    Check daarna nog een keer de lampjes van je router?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Zit al weken te klooien met internet, aan/uit gaat de verbinding. Daar wordt je gek van

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door corjodaan
        Zit al weken te klooien met internet, aan/uit gaat de verbinding. Daar wordt je gek van
        Is het probleem daarna tijdelijk opgelost of blijft het modem in de '1 brandend lampje' modus?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Martine47
          Krijg geen verbinding op internet.RouterSite com geeft aan dat hij verbonden is.Er brandt slechts 1 lampje op de modem
          Ik zie dat er gisteren telefonisch contact is geweest met de klantenservice en dat er een nieuw modem toegestuurd wordt. Laat je ons weten of het probleem daarna verholpen is?

          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
          Oorspronkelijk gepost door corjodaan
          Zit al weken te klooien met internet, aan/uit gaat de verbinding. Daar wordt je gek van
          Is het probleem daarna tijdelijk opgelost of blijft het modem in de '1 brandend lampje' modus?
          Is andere gebruiker Webkabouter

          Oorspronkelijk gepost door corjodaan
          Zit al weken te klooien met internet, aan/uit gaat de verbinding. Daar wordt je gek van
          Wil je even een mailtje sturen naar [email protected] met je klantgegevens en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Dan kijk ik de verbinding even na en zet, indien noodzakelijk, ook een melding door voor een monteur.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Oorspronkelijk gepost door Martine47
            Krijg geen verbinding op internet.RouterSite com geeft aan dat hij verbonden is.Er brandt slechts 1 lampje op de modem
            Ik zie dat er gisteren telefonisch contact is geweest met de klantenservice en dat er een nieuw modem toegestuurd wordt. Laat je ons weten of het probleem daarna verholpen is?
            Helemaal blij Hij gaat weer als een trein Bedankt ! Helemaal goed !


            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
            Oorspronkelijk gepost door corjodaan
            Zit al weken te klooien met internet, aan/uit gaat de verbinding. Daar wordt je gek van
            Is het probleem daarna tijdelijk opgelost of blijft het modem in de '1 brandend lampje' modus?
            Is andere gebruiker Webkabouter

            Oorspronkelijk gepost door corjodaan
            Zit al weken te klooien met internet, aan/uit gaat de verbinding. Daar wordt je gek van
            Wil je even een mailtje sturen naar [email protected] met je klantgegevens en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Dan kijk ik de verbinding even na en zet, indien noodzakelijk, ook een melding door voor een monteur.[/quote]

            Reageer


            • #7
              Het kostte me wat moeite maar ik begrijp uit bovenstaand bericht dat het is opgelost, martine47.

              Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X