Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is mijn gebruikersnaam

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is mijn gebruikersnaam

    Goedemiddag,

    Ik ben onlangs (opnieuw) klant geworden bij zeelandnet. Ik heb mijn modem 1,5 week geleden ontvangen, maar ik kan dit niet installeren zonder gebruikersnaam en wachtwoord. De telefonische helpdeskmedewerker beloofde me deze per brief toe te sturen, maar dit is alleen een maar een code voor als je je wachtwoord vergeten bent. Gezien ik nooit een aanmeldingsbrief heb gekregen weet ik ook mijn gebruikersnaam niet

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hiervoor heb je de gebruikersnaam en ww nodig van het hoofdaccount van ZeelandNet. Primaire mailadres dus.

      De handleidingen van de EPC3940 vind je hier: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=349,E=0000062275721365248,K=713,Sxi= 1,case=guid({C2B9115F-9AE3-4912-BB18-99F874974114}),TS=ZeelandnetNL_2016

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de reactie. Zo ver was ik al, maar ik heb nooit een gebruikersnaam of hoofdaccount van zeeland ontvangen. Zolang ik die niet weet houd alles op

        Reageer


        • #5
          Ga eens naar Mijn Delta: https://mijn.delta.nl/ en log in.
          Dan naar mijn producten, Internetabonnement.
          Daar zie je al je mailadressen en je zie je als eerste je primaire e-mailadrs staan.
          Het ww dat bij dat mailaccount hoort, zal je dan waarschijnlijk wel kennen.
          Maar je hebt het gedeelte voor @ nodig samen met het ww.

          Reageer


          • #6
            Helaas hier staat alleen m'n gmailadres vermeld. Het zal maandag het 11de belletje worden naar de klantenservice.

            Reageer


            • #7
              Ben even zo vrij geweest om de gegevens in te zien wat er allemaal aan de hand is.

              We kunnen een modem ook op afstand opleveren als deze online staat, zonder gebruikersnaam en wachtwoord. Ik zie dat dit nu tijdelijk met het vorige modem is gedaan.
              Volgens mij moet het gewoon gaan werken als je het modem aansluit en even wacht totdat de eerste vier lampjes branden. Je kan ons dan bellen en dan laden wij alles in. Ik zal een notitie in het klantdossier achterlaten met de juiste gegevens om dit op te leveren. Een gebruikersnaam van het e-mailadres kunnen we telefonisch ook doorgeven na verificatie met relatienummer/klantnummer.

              Reageer


              • #8
                Hoi MCTilroe,

                Ik zie dat je een week geleden je benodigde gegevens hebt ontvangen, maar dat je het nieuwe modem nog steeds niet hebt aangesloten. Ondervindt je nog ergens problemen mee? Als activeren niet lukt nadat je het modem hebt aangesloten, dan kunnen wij dit ook op afstand doen via de telefoon.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X