Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw modem en kan niet meer bij de nas via mijn laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw modem en kan niet meer bij de nas via mijn laptop


  • #2
    jammer van de frustraties.
    maar vertel es wat voor apparatuur je allemaal in huis hebt.
    welk modem, eigen router, etc.etc.
    dan kunnen we je misschien verder helpen.

    Reageer


    • #3
      Mijn modem is een EPC3940AD van Zeelandnet, waarvan de tweede, binnen 14 dagen, vanmorgen is geplaatst. Mijn router is een Netgear WNDR3700 en mijn NAS is een Synology DS213.

      (mijn laptop gaat via WIFI !!)

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Deze staat in Bridge, dat is het probleem niet.

          Reageer


          • #6
            heeft de NAS en de Kodi een vast ingesteld ip-adres ??
            of had je voorheen een ip-adres gereserveerd in het vorige modem ??
            kun je de NAS nog wel vinden via http://find.synology.com ??

            Reageer


            • #7
              Ja, de NAS heeft een vast ip-adres, en ook de kodi heeft een vast ip-adres.
              Via http://find.synology.com heb ik de NAS nu gevonden maar wel in mijn eigen netwerk. Ga zo proberen op een ander adres.

              Reageer


              • #8
                als je jouw NAS "van buiten" wil zien, dan moeten daarvoor enkele instellingen worden gedaan.
                zoals port-forwarding of DMZ.
                zonder een dergelijke instelling ga je jouw NAS vanaf een ander public ip-adres niet zien.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb, tot 18 juli 2017, altijd mijn NAS vanaf een ander adres kunnen bekijken. IK heb nergens iets gewijzigd dus zou ik dat nog gewoon moeten kunnen doen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door tnuyten
                    Ik heb, tot 18 juli 2017, altijd mijn NAS vanaf een ander adres kunnen bekijken. IK heb nergens iets gewijzigd dus zou ik dat nog gewoon moeten kunnen doen.
                    Hoi Tnuyten,

                    Als je verbinding probeert te maken met die NAS, doe je dat dan op basis van IP adres? Zoja, zou je dat IP adres even in een privebericht naar mij kunnen sturen?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door tnuyten
                      Ik heb, tot 18 juli 2017, altijd mijn NAS vanaf een ander adres kunnen bekijken. IK heb nergens iets gewijzigd dus zou ik dat nog gewoon moeten kunnen doen.
                      je hebt rond 18 juli wel een ander modem gekregen, dus er is wel iets veranderd.
                      en of jijzelf iets veranderd hebt, of niet, doet er niet zo veel toe.
                      we proberen te helpen, toch ??

                      Reageer


                      • #12
                        We hebben al enige tijd niks meer vernomen. Heb je nog contact gehad met Frans?
                        We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag.

                        Reageer


                        • #13
                          Nee, ik heb mijn probleem nog niet kune op lossen. Binnenkorst komt er een deskundige kijken wat er aan te doen is.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door tnuyten
                            Nee, ik heb mijn probleem nog niet kune op lossen. Binnenkorst komt er een deskundige kijken wat er aan te doen is.
                            We zijn benieuwd wat het probleem was.
                            Houd je ons op de hoogte?

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X