Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mailadressen gehacked ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mailadressen gehacked ?

    Ik heb een speciaal mailadres enkel en alleen voor dit forum.
    Hoe komt het dat ik "linked-in uitnodigingen" krijg op dit adres? Wat is er gebeurd ?

  • #2
    Een uitnodiging voor Linked In komt meestal doordat het e-mailadres ergens is achtergelaten. Weet je zeker dat het adres nergens op een openbare plek is neergezet? Het forum is ook een openbare plek.

    Reageer


    • #3
      Zoals gezegd gebruik ik het alleen voor dit forum. Daarbij komt, dat bij linked-in geen echte invitatie te vinden is, dus was het vermoedelijk spam of andere "zooi", maar de vraag blijft dus hoe men achter dit mailadres gekomen is.

      Reageer


      • #4
        Excuses... ik gebruik heb het lang geleden ook voor het prikbord gebruikt....

        Reageer


        • #5
          Er wordt zelfs spam verzonden naar email adressen die nog niet eens bestaan. Dus als je dan toevallig zo'n email adres aanmaak dan krijg je al spam vanaf de eerste dag.
          Ik heb een extra email adres aangemaakt bij zeelandnet om te testen. Dit email adres is nog nooit gebruikt , en toch staan er al 22 spam berichten in inbox.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X