Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weerbericht op homepage Zeelandnet loopt een dag achter!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weerbericht op homepage Zeelandnet loopt een dag achter!

    Het weerbericht op de homepage van Zeelandnet is de verwachting van gisteravond. Ook als je doorklikt, krijg je de achterhaalde verwachting te zien. Dat heeft dus weinig toegevoegde waarde...zeker als nu code oranje wordt voorspeld!

  • #2
    O dat niet alleen, ga maar eens kijken bij de films van vandaag, Veronica zendt twee films bijna tegelijk uit. Helaas gebeurt dit regelmatig dat een zendgemachtigde twee films tegelijk uitzend, hoe ze dat klaarspelen weet ik niet.

    Reageer


    • #3
      Code oranje/geel/blauw/groen/rood/paars heeft geen enkele zin meer Jos.
      Ze doen dat alleen maar om zich in te dekken....voor het ene promilletje kans dat er iets extreems gebeurd.
      Als dat vroeger gebeurde, ruimden we gewoon de troep op.

      Maar dat 'oude' weerbericht was me ook al opgevallen
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus
        Code oranje/geel/blauw/groen/rood/paars heeft geen enkele zin meer Jos.
        Ze doen dat alleen maar om zich in te dekken....voor het ene promilletje kans dat er iets extreems gebeurd.
        Als dat vroeger gebeurde, ruimden we gewoon de troep op.

        Maar dat 'oude' weerbericht was me ook al opgevallen
        Gaat me ook zozeer nog niet om die code oranje (al vind ik 't wel een mooi kleurtje) maar om de actualiteit. Een dergelijke homepage is zinloos als ie niet actueel wordt gehouden. Het geld dat die pagina kost kan dan beter ergens anders aan worden besteed..

        Reageer


        • #5
          Ik snap ook niet waar die wijsheid voor code oranje vandaan komt. Dit is het beeld dat Buienradar geeft:

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Foort
            Ik snap ook niet waar die wijsheid voor code oranje vandaan komt. Dit is het beeld dat Buienradar geeft:
            Een paar uur geleden zag het er echt wel dreigender uit, de buien hebben echter niet lang "geleefd" en waarschuwen doe je beter vooraf ipv achteraf..dus dat snap ik nog wel.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Oorspronkelijk gepost door Foort
              Ik snap ook niet waar die wijsheid voor code oranje vandaan komt. Dit is het beeld dat Buienradar geeft:
              . Op zich heb je natuurlijk gelijk, Jos. Maar dit is nu al de zoveelste keer dat er een waarschuwing wordt uitgegeven, die uiteindelijk tot niets leidt. Dit kan er toe leiden dat de waarschuwingen niet meer serieus worden genomen. Op dit moment is de waarschuwing nog steeds van kracht (zie TT, pagina 121, ook Omroep Zeeland nog steeds), terwijl er in werkelijkheid niets aan de hand is.

              Een paar uur geleden zag het er echt wel dreigender uit, de buien hebben echter niet lang "geleefd" en waarschuwen doe je beter vooraf ipv achteraf..dus dat snap ik nog wel.

              Reageer


              • #8
                vakantiekrachten, even wennen

                Reageer


                • #9
                  Momenteel zie ik een actuele weersverwachting. Wellicht wouden we je er aan herinneren wat voor weer het was geweest... :8
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Momenteel zie ik een actuele weersverwachting. Wellicht wouden we je er aan herinneren wat voor weer het was geweest... :8
                    Het was dus gewoon extra service...sorry voor m'n geklaag dan

                    Reageer


                    • #11
                      Don't be sorry Als er iets niet klopt, dan horen we het graag.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Ik vermoed dat het te maken had/heeft met knippen en plakken tijdens het updaten.

                        (Wouden?)

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jeep
                          Ik vermoed dat het te maken had/heeft met knippen en plakken tijdens het updaten.

                          (Wouden?)
                          Wouden staat gewoon in de Van Dale en Het Groene Boekje hoor! :8

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer


                            • #15
                              @allemaal

                              Volgens mij gaat het in dit topic om het weer? Graag allerlei taalkundige vouten (lees fouten) links laten liggen. Je krijgt er van ons toch geen cijfer voor
                              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X