Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oude webpagina van de Vacaturebank terug A.U.B.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oude webpagina van de Vacaturebank terug A.U.B.

    De nieuwe webpagina van de Vacaturebank is erg onhandig en veel te ruim van opzet, graag de oude terug a.u.b.
    Erg veel pagina en zo weinig informatie, de indeling kan veel beter.
    Waarom moet alles zo groot de nieuwe startpagina is ook al zo'n ramp.

  • #2
    Ja mag van mij ook oude was een stuk prettiger.

    Reageer


    • #3
      Jammer dat jullie dat zo ervaren. Mijn inziens, is het juist overzichtelijker geworden en gebruiksvriendelijker. Maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak.

      Reageer


      • #4
        Je kunt nu ook een bedrijf of rubriek volgen. Dan krijg je een e-mail als er een nieuwe vacature is. Ook dit lijkt me een handige verbetering...

        Reageer


        • #5
          Jeroen Zit ook wat in, misschien even een kwestie van wennen voor ons als werkzoekende.

          Reageer


          • #6
            Beste Jeroen je ziet het dus verkeert, compact is beter kijk b.v. naar NU.nl veel informatie / nieuws en lekker compact.
            De opzet van de nieuwe pagina's en bv Nieuwe Zeelandnet homepage is veel te ruim.
            Je moet veel meer scrollen om er door heen te komen. Niet elke verandering is een verbetering. Dus terug die oude pagina.

            Reageer


            • #7
              O,ja en al die dubbele vacatures 2 / 3 / 4 x enz het zelfde kan daar geen filtertje over heen, een dubbel vacature scanner of zo. Dat zou een verbetering zijn.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X