Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

inlog forum foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • inlog forum foutmelding

    Hallo, net nieuw hier! :-)

    Ik heb geregistreerd met mijn emailadres en een wachtwoord, als voorbeeld even: 123
    Ik kan dan alles op het forum.
    Als ik opnieuw wil inloggen of klik op een link vanuit mijn mail omdat er een antwoord is dan moet ik opnieuw inloggen.
    Ik vul alles in en het wachtwoord 123, en dan zie ik dat het niet zou kloppen.
    Dan vraag ik "wachtwoord vergeten" aan, en neem hetzelfde of een nieuw wachtwoord, ik log met die handeling dan gelijk in
    en het werkt weer.
    Als ik dan weer opnieuw in moet loggen begint het van voor af aan.
    Dit is met 3 browsers en op 2 laptops, alsof mijn instellingen niet vast worden gehouden bij zeelandnet.nl.
    Of ik "gegevens onthouden" gebruik of niet maakt niet uit.

    Het is nu dus elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen om in te loggen, iemand een idee?

    Hanzel

  • #2
    ik had hetzelfde tot ik ontdekte dat de vooringevulde gebruikersnaam niet mijn gebruikersnaam maar mijn emailadres was. dus ook mijn gebruikersnaam ingevuld en toen werd mijn wachtwoord wel geaccepteerd. probeer dat ook eens

    Reageer


    • #3
      Gelukt, super bedankt! :-)

      Reageer


      • #4
        Inlognaam is zonder @zeelandnet.nl
        Sla op na het invoeren van het wachtwoord( vinkje) en het zou voortaan moeten lukken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hanzel
          Gelukt, super bedankt! :-)
          graag gedaan

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X