Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat een chaos bij de KlantenService van ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat een chaos bij de KlantenService van ZeelandNet

    Mijn 2jr. Premium Alles-in-1 abonnement loopt 1 juni 2017 af.

    Op 17 mei bel ik de ZeelandNet Klantenservice met de vraag of er bij verlenging ook iets aangeboden kan worden.
    Ik leg uit dat ik aan een Upgrade naar Super niets heb, aangezien mijn hardware de huidige snelheid (150 mb) al niet aan kan.

    Ik zie aanbiedingen voor nieuwe klanten, maar wat kan ZeelandNet mij bieden?
    De medewerkster zegt dat ik ook in aanmerking kan komen voor de 4 maanden korting, omdat ik niets heb aan de Upgrade.
    Ik wijs haar herhaaldelijk op het feit dat dit niet in Mijn delta wordt aangeboden en ik dit nog niet op het Internet zie.
    Het zou gaan om een nieuwe aktie.
    Maar voor de zekerheid vraagt ze mij even te wachten en gaat dit in het achterveld bespreken.
    Zij komt terug en ja hoor, ze mag en kan mij dit aanbieden als ik opnieuw verleng voor 2 jaar.
    Zij zal het meteen in het systeem in voeren, maar het systeem ligt er nu uit.
    Ze zal dit doorzetten naar de bewuste afdeling.
    Ik krijg binnen enkele dagen een bevestigingsmail, naar Ik hoef niets te tekenen.
    Oude gaat eruit, nieuwe contract erin.
    In de bevestigingsmail zal staan hoe de korting verrekend wordt.

    Een week later bel ik opnieuw. Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen.
    Het is heel druk.
    Gegevens worden opnieuw gecontroleerd.
    Alles is juist.
    Eind van de maand opnieuw bellen als ik niets hoor.

    Vanmorgen ( 14 dagen ) opnieuw gebeld, want het was doodstil aan ZeelandNetzijde.
    Krijg ik te horen dat dit uitgezocht gaat worden, want zou echt alleen voor nieuwe klanten zijn.

    Zojuist werd ik teruggebeld.
    Sorry, sorry, sorry.
    Ik weet niet hoe vaak deze medewerkster het wel niet gezegd heeft.
    Haar 2 collegae hadden me foutief voorgelicht.
    Het is inderdaad zo gegaan als ik verteld had, maar fouten zijn menselijk.
    Zij had het bandje er op afgeluisterd.
    Ik had wel degelijk gevraagd of dit klopte, omdat ik geen nieuwe klant was.
    Maar sorry, sorry, sorry, sorry!
    Waarom zou ik immers verlengen als er niets tegenover staat?
    Dus verlengen? Dat kan wel, maar geen korting.
    Nou mooi niet op deze manier!

    Ik dacht dat in Nederland een koop juridisch gesloten was als de 2 partijen het over de prijs eens waren????????????
    Natuurlijk fouten kunnen gemaakt worden, maar hier tot 2 maal toe.

    Blijkbaar kan je niet meer afgaan op wat medewerkers je aanbieden, want ze worden alsnog teruggefloten door meerderen.
    In zo'n geval laat je de klant niet de dupe worden en doe je het niet af met SORRY.
    Loop maar een jaar weg, dan word bij terugkomst vorstelijk beloond!

    U bent gewaarschuwd!!

    ZeelandNet krijgt van mij een ijskoude douche!

  • #2
    Ptrol,

    Dat is een stevig verhaal, met jouw goedkeuring duik er even in om te zien hoe e.e.a in elkaar steekt en kom er z.s.m op terug

    Reageer


    • #3
      Graag, Marco.

      Reageer


      • #4
        Ptrol,
        Ik heb het voor je nagekeken, kijk ik strikt naar onze aanbieding, dan kwam je inderdaad niet in aanmerking voor de aanbieding.
        Kijk ik echter in je dossier dan zie ik ook staan dat dit aanbod wel is gedaan, het is wat mij betreft dan ook niet meer dan normaal dan dat wij ons houden aan onze belofte.
        Of dit terecht was of niet is wat mij betreft van ondergeschikt belang hier, ik ga zorgen dat het in orde komt en ik houd je op de hoogte.

        en uiteraard excuses voor de ontstane situatie.

        Reageer


        • #5
          Dank je wel, Marco!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X