Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bod via prikbord intrekken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bod via prikbord intrekken

    Ik heb een bod gedaan op een artikel in een advertentie en wil dit graag intrekken. De reden is dat ik de verkopende partij niet vertrouw, deze heeft namelijk zelf een hoger bod gedaan. Bij navraag is dit ook toegegeven maar er werd bij verteld dat er geen opzet in het spel was..... per ongeluk op een verkeerde knop gedrukt en daarna gelijk bod weer verwijderd (yeah right...)
    Maar, HOE ga ik dit bod verwijderen??? Ik heb op dit forum gelezen dat er al diverse malen gevraagd is of het mogelijk is dit zelf te regelen, er is ook vanuit zeelandnet gezegd dat dit een verbeterpunt is wat doorgevoerd zou worden.
    mvg Jeroen

  • #2
    Stuur de verkopende partij gewoon een mailtje en deel deze persoon mede dat je je bod intrekt.

    Reageer


    • #3
      Ja precies ,en dan er gelijk bij zetten dat je op de verkeerde knop hebt gedrukt .

      Reageer


      • #4
        Dag Jeroen,

        Als je mij via de webmaster mail de link naar de advertentie en het bod mailt zal ik het bod voor je verwijderen.

        Reageer


        • #5
          Jeroen, 'k heb al eens gevraagd om een mogelijkheid je bod zelf te kunnen intrekken.
          Je vroeg toen om tips voor het Prikbord.
          Dat zou je gaan bekijken. De knop is er helaas nog steeds niet.
          Komt ie er ook niet meer?

          Reageer


          • #6
            Dag Ptrol,

            Daar hebben we naar gekeken maar we hebben er nog geen oplossing voor bedacht.
            Bieden en reageren op een advertentie gaat nu zonder inloggen. Dit maakt het reageren en bieden makkelijk want je kunt direct reageren. Omdat je niet ingelogd bent kun je nu niet het bod terughalen omdat het niet gekoppeld zit aan een gebruiker.

            Reageer


            • #7
              Bedankt, Jeroen. Dan voortaan maar verwijzen naar de Webmaster.
              Misschien een idee bij Help het mailadres van de Webmaster te vermelden in geval iemand zijn bod wil intrekken.

              Reageer


              • #8
                Ik dacht dat iedereen dat wel zou kennen inmiddels ; ) Volgens mij was het het eerste @zeelandnet.nl ooit :P
                Het is [email protected]

                Reageer


                • #9
                  Bij help staan allerlei regeltjes.
                  Echter geen wat te doen voor het intrekken van een geplaatst bod.

                  Een regeltjeeraan toevoegen als: Voor het intrekken van een geplaatst bod, kunt u een mailtje sturen naar:[email protected]

                  Het Prikbord is immers toegankelijker geworden zonder inloggen.
                  [email protected] zal dan bij niet-klanten ook bekend zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                    Ik dacht dat iedereen dat wel zou kennen inmiddels ; ) Volgens mij was het het eerste @zeelandnet.nl ooit :P
                    Het is [email protected]
                    Dat zou zomaar het eerste geweest kunnen zijn. Ik weet wel dat in de begintijd vergeten was om [email protected] aan te maken. Die werd toen door een klant in gebruik genomen. Was nog wel even een dingetje

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door jwsmidt
                      Ja precies ,en dan er gelijk bij zetten dat je op de verkeerde knop hebt gedrukt .
                      Ik denk dat die mensen dat niet begrijpen ;-)

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                        Dag Jeroen,

                        Als je mij via de webmaster mail de link naar de advertentie en het bod mailt zal ik het bod voor je verwijderen.
                        Jeroen, ik heb je gemaild!

                        Reageer


                        • #13
                          Inmiddels zie ik dat je naar de webmaster gemaild hebt.
                          Dan zal je bod worden verwijderd.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Inmiddels zie ik dat je naar de webmaster gemaild hebt.
                            Dan zal je bod worden verwijderd.
                            Klopt Ptrol....

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X