Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De Chinezen op Zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De Chinezen op Zeelandnet

    Vanmorgen weer spam op forum, ditmaal de Chinezen.

    Wordt erg irritant!! Heren, dames moderatoren: doe er wat tegen want ik kan niet eens meer bekijken welke topics de laaste keer gemaakt zijn. Het is een complete vervuiling.....

  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        iemand is met het verkeerde ben uit bed gestapt?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Tweakaroni
          iemand is met het verkeerde ben uit bed gestapt?
          Zeg maar rustig, met twee benen verkeerd.....zucht

          Reageer


          • #6
            Tsja, aan zulke criticasters heb ik niks. Ik heb meer aan opbouwende kritiek waar ik mee uit de voeten kan met twee benen

            Reageer


            • #7
              Beste hillebregt

              Allereerst een hele goedemorgen !

              Ik snap dat die spamtopics ontzettend irritant zijn, maar om dit 100% te stoppen zou inhouden dat de moderators 24/7 op het forum actief zouden moeten zijn. Spoiler alert: moderators zijn ook gewoon mensen die hun slaap hard nodig hebben :8, zoals Marco in dit topic ook al aan gaf .

              Reageer


              • #8
                Ook een goede morgen. Ik begrijp het allemaal wel dat we gewone mensen zijn maar zulke spamtopics worden pas achteraf weggehaald terwijl het handiger is dit van te voren tegen te gaan, door die Chinezen e.v.a. geen kans te geven. In mijn spamfilter wordt b.v. geen Chinees doorgelaten, zelfs geen gebakken bananen.
                Zijn de spammers die de accounts aanmaken zelf geen klanten van ZeelandNet of komen ze ergens anders vandaan? Ze maken de accounts vroeg in de ochtend aan, plaatsen hun rommel en verwijderen de accounts weer.
                En het zijn domme mensen want hoeveel Zeeuwen kennen de Chinese taal ? Totaal nutteloos. Of je moet zelf op zo'n link klikken, ook heel handig.
                Maar mijn protest tegen de prijsverhoging blijft staan... ondanks het heerlijke zonnetje

                Reageer


                • #9
                  Nou met al de chineese restaurants in de provincie valt het misschien wel tegen.
                  Die kennen de taal toch wel..

                  Reageer


                  • #10
                    Die spammers maken gewoon een account aan met een random e-mail adres die n a 1 uur automatisch verwijderd wordt van die server. Wij moeten dan alsnog de gebruikers handmatig een ban geven en het topic nog verwijderen. Helaas een dergelijk filter net als ons Spamfilter is er (nog) niet voor het forum, dus voorlopig wordt het gewoon een kwestie van in de gaten houden en handmatig verwijderen.

                    Reageer


                    • #11
                      Dus die spammers hebben een account bij ZeelandNet of kan iedereen een topic plaatsten ?

                      Enne @adje: een Chinese restauranthouder noem ik nog geen Zeeuw. En die heb ik nog nooit horen zeggen: kiek, kiek, er loopt een kacheltje op den diek

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                        Dus die spammers hebben een account bij ZeelandNet of kan iedereen een topic plaatsten ?
                        Iedereen kan een topic plaatsen; je hoeft niet per se klant van ZeelandNet of DELTA te zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat wordt lastig... En is het niet mogelijk dat alleen klanten van ZeelandNet en Delta toegang (kunnen) krijgen tot dit forum om zo meer controle te verkrijgen of is dit ondemocratisch en geen recht van vrijheid van meningsuiting...?

                          Reageer


                          • #14
                            Het idee van het forum is juist dat iedereen daar gebruik van kan maken. We willen zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken en een mogelijkheid bieden om te kunnen reageren. Spammers kunnen dat dan helaas ook. Er wordt wel gekeken hoe voorkomen kan worden dat spamberichten automatisch geplaatst worden via bijvoorbeeld een script. Een capcha kan dan een oplossing bieden, maar persoonlijk zou ik het hinderlijk vinden wanneer ik bij elke post eerst met een uitgebreide test moet gaan bewijzen dat ik geen computer ben.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                              Dus die spammers hebben een account bij ZeelandNet of kan iedereen een topic plaatsten ?

                              Enne @adje: een Chinese restauranthouder noem ik nog geen Zeeuw. En die heb ik nog nooit horen zeggen: kiek, kiek, er loopt een kacheltje op den diek
                              Wat dat betreft heb je helemaal gelijk, maar kijk even naar de onderstaande boodschap...staat op nu.nl.

                              Systemen Tweede Kamer getroffen door ransomware .

                              Ik bedoel maar, het is een schrale troost, maar zelfs daar komt het voor.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X