Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onveilige site melding opgelost

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onveilige site melding opgelost

    De besmette people site is offline gehaald.
    Ook Norton geeft niet langer dat heel Zeelandnet.nl onveilig is.

  • #2
    Jammer dat jullie Norton nodig hebt om een besmetting in eigen gelederen op te lossen maar fijn dat alles weer "normaal" is. Wel spijtig is dat de gebruikers van ZeelandNet steeds weer de dupe zijn van een besmette people site.

    Reageer


    • #3
      Hillebregt,

      Wij hebben Norton zeker niet nodig om een besmetting op te lossen.
      Het probleem is direct opgelost en afgehandeld door onze technici.
      Norton heeft altijd veel tijd nodig om dit te constateren en door te geven aan Norton gebruikers.
      Het is inderdaad spijtig dat gebruikers hiervan een de dupe zijn.

      Reageer


      • #4
        geen last moeten hebben van dat rode kruis of zie ik dat verkeerd ?

        Reageer


        • #5
          Alleen Norton gebruikers kregen deze melding te zien.
          Andere bezoekers hadden hier geen last van.

          Reageer


          • #6
            Dan begrijp ik nog niet waarom de andere niet-Norton-gebruikers geen melding kregen van de besmetting van de people site. Betekent dit dat hun virusscanners niet goed staan afgesteld, of liever gezegd: niet zo scherp? Geen reclame dan...

            Reageer


            • #7
              Andere veiligheidsprogramma geven die ook, maar alleen als je de bewuste pagina bezoekt.
              Ook Chrome geeft een dergelijke melding maar alleen als je de besmette people pagina bezoekt en geen forum pagina.

              Dus je kunt je afvragen hoe effectief Norton is...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                Andere veiligheidsprogranma geven die ook, maar alleen als je de bewuste pagina bezoekt.
                Ook Chrome geeft een dergelijke melding maar alleen als je de besmette people pagina bezoekt en geen forum pagina.

                Dus je kunt je afvragen hoe effectief Norton is...
                Dit is niet de eerste keer dat Norton de site van zeelandnet blokkeert. Het is dan ook nogal bedenkelijk als de provider die een besmette pagina host de effectiviteit van de virusscanner in twijfel trekt.............jammer hoor. Eerst zelf de zaken maar eens goed op orde krijgen, misschien kunnen jullie wel wat van Norton leren.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Zoals ik al eerder vermeldde, het antivirusprogramma wat ik heb heeft er absoluut geen last van en beschermt onze Pc's tot nog toe prima!!
                    Ik vind het een beetje onredelijk om het probleem van Norton bij de provider te leggen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X