Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijzigen hompage van community-website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wijzigen hompage van community-website

    Ik heb een website binnen zeelandnet-communities (http://communities.zeelandnet.nl/kla...e/instellingen) en wil iets wijzigen in de homepage. Dus ik ga naar Instellingen--Paginabeheer--Pagina's aanpassen. Daar vind ik onder Categorien alles wat ik kan wijzigen maar de Homepage is daar niet te zien. Hoe kan ik die wijzigen?? Zie ik iets over het hoofd?

    Karel

  • #2
    Heb je in Help gekeken:
    Rechtsonder elke pagina vind je een knopje. Als je hier op klikt kun je de pagina bewerken of verwijderen. Hetzelfde knopje zit rechtsboven een blokje.
    ( http://www.zeelandnet.nl/communities...de_vragen.html )

    Reageer


    • #3
      Dag Karel,

      Wat zou je precies willen veranderen?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
        Dag Karel,

        Wat zou je precies willen veranderen?
        Ik wil op de homepage een hyperlink die verouderd is vervangen door een aktueel adres. Dat zou volgens de helpfunktie kunnen met een knopje dat rechtsonderaan elke pagina staat. Maar ik zie geen enkel knopje op die plaats.(in zowel Firefox (mijn standaard) als Chrome). Wel per pagina een grijs knopje met een v-tekentje erin, maar dat is een scrollknop. Het punt is dat ik wel vervolgpagina's kan wijzigen (via categorieen) maar niet de homepage omdat die niet in de categorieen voor komt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Heb je in Help gekeken:
          Rechtsonder elke pagina vind je een knopje. Als je hier op klikt kun je de pagina bewerken of verwijderen. Hetzelfde knopje zit rechtsboven een blokje.
          ( http://www.zeelandnet.nl/communities...de_vragen.html )
          Knopje is nergens te bekennen, op geen enkele pagina. En dat natuurlijk na inloggen als community-eigenaar. Heb in zowel Firefox als Chrome geprobeerd.

          Reageer


          • #6
            Dag Karel,

            Op de voorpagina werkt dat net iets andes. Daar zit een knop om te bewerken rechtsboven een item.

            [img]4886a8c3-03dc-4934-859c-2895fb0ca286.png[/img]

            Bewerk het item, selecteer het woord of de zin waarvan je de link wilt aanpassen en klik op 'hyperlink' toevoegen, aanpassen.
            [img]bf1fc0c8-36f0-4857-9ea8-3898a1e4cf35.png[/img]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
              Dag Karel,

              Op de voorpagina werkt dat net iets andes. Daar zit een knop om te bewerken rechtsboven een item.

              [img]4886a8c3-03dc-4934-859c-2895fb0ca286.png[/img]

              Bewerk het item, selecteer het woord of de zin waarvan je de link wilt aanpassen en klik op 'hyperlink' toevoegen, aanpassen.
              [img]bf1fc0c8-36f0-4857-9ea8-3898a1e4cf35.png[/img]
              Bedankt Jeroen.

              Hoe simpel kan iets zijn. Maar je moet het wel zien dan :-))

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X