Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

omroep zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • omroep zeeland

    Ik kan het nieuws op omroep zeeland niet volgen , de computer kan geen verbinding maken met deze website

    Hoe kunnen we dit probleem oplossen

    p.s. de rest werkt wel goed

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door lcversluis
    Ik kan het nieuws op omroep zeeland niet volgen , de computer kan geen verbinding maken met deze website

    Hoe kunnen we dit probleem oplossen

    p.s. de rest werkt wel goed
    Als de rest wel goed werkt....bel omroep zeeland!

    Reageer


    • #3
      Hallo lcversluis, welkom op het forum!

      Bij mij doet Omroep Zeeland het wel. Kijk je via deze link? http://www.omroepzeeland.nl/streams/tv/index.php
      Misschien eens een andere browser gebruiken? Ik gebruik Google Chrome

      Reageer


      • #4
        Beste lcversluis. Is het al gelukt om Omroep Zeeland te kijken via de link die TimH heeft aangeboden?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Beste lcversluis. Is het al gelukt om Omroep Zeeland te kijken via de link die TimH heeft aangeboden?
          Het is al 12 dagen geleden.
          Beetje mosterd na de maaltijd lijkt me.

          Reageer


          • #6
            Klopt, maar het topic staat nogsteeds open. Vandaar dat ik het vraag. Als lcversluis dan nog het beste antwoord kiest, kan het topic worden gesloten

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Klopt, maar het topic staat nogsteeds open. Vandaar dat ik het vraag. Als het al is opgelost, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?
              De vraag / topic kwam niet van mij af.
              Maar het lijkt me heel erg stug dat lcversluis nog steeds oz niet kan volgen.

              Reageer


              • #8
                Haha ja dat las ik net te laat, maar ik had mijn zin al aangepast! Bedankt voor de reactie. Lijkt mij ook, maar ik wil het graag zeker weten

                Reageer


                • #9
                  Omdat er geen verdere reactie van lcversluis komt, ga ik ervan uit dat het gelukt is en sluit ik het topic.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X