Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe webmail staat live

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe webmail staat live

    Op: https://webmail.zeelandnet.nl/ staat de nieuwe versie van de webmail live.
    Deze is nu voor iedere gebruiker toegankelijk. Gebruikers die problemen ervaren met het inloggen kunnen het formulier invullen waarnaar verwezen wordt op de webmail voorpagina.

  • #2
    Het werkt goed, is veel sneller dan dat het was

    Reageer


    • #3
      Veel beter ! Maar toch een vraagje, want die had ik ook over de vorige versie maar niet gesteld. Waarom ziet de interface van de Webmail op mijn primair e-mailadres zoveel anders uit dan op mijn tweede en derde e-mailadres?.
      Bijvoorbeeld de mappen. Primair adres: Nederlands met Archives en Unwanted, 2e en 3e e-mail alleen maar Engels zonder Archives en Unwanted.

      Reageer


      • #4
        Dag hillebregt,

        Dan heb je de taalinstelling van de webmail voor het 2e en 3e emailadres op Engels ingesteld staan. Je kunt dit bij de instellingen aanpassen. De knop met 'instellingen' vind je rechtsboven in de webmail
        [img]be34d478-a018-43a6-9126-24c2ac766d6e.png[/img]
        en dan:

        [img]907bd476-544d-4606-9a09-22041cea2dcb.png[/img]

        Pas wel op dat je de mailbox niet in het Fins zet :8

        Reageer


        • #5
          Hallo Jeroen,
          maar helaas wat ik al dacht na je berichtje: de instellingen op zowel primair als 2/3e adres zijn exact hetzelfde, ook in "Dutch" ingesteld, dus ga ik verder zoeken in de instellingen van de drie emails.

          Reageer


          • #6
            Ik heb schermfoto's gemaakt van de beide pagina's na het inloggen en bewerkt zoals verwijderen van naam en het inkorten van de foto's.
            Het is een "zoek de verschillen" tussen de eerste en tweede foto.
            1e foto: rechtsboven mijn primair adres (deels gewist), daarnaast 'Uitloggen' met daaronder drie koppelingen met titels
            2e foto: rechtsboven geen e-mailadres en alleen 4 koppelingen zonder titel.
            Links al bekend.

            Maar ik kan niets vinden in de instellingen waarin Ik dat kan aanpassen.

            En dit gehele probleem heb ik altijd ondervonden vanaf het begin, jaren geleden toen ik klant werd. Een eeuwigheid dus.

            Reageer


            • #7
              Je kunt die weergave aanpassen via het kleine knopje naast instellingen.
              In het plaatje staat het bij het rode pijltje.
              [img]73795ee0-5521-49e1-8a04-15e983f91fe3.png[/img]

              Reageer


              • #8
                Wat een klein knopje zeg! zie ik helemaal over het hoofd. Maar ik ga weer aan de slag....

                Reageer


                • #9
                  De hele ochtend aan het donderen geweest met de instellingen op 2e e-mailadres. Het bleef voor de helft in het Nederlands en de rest in het Engels. Ondanks de instelling van "Dutch" in het interface.
                  Een paar uur laten rusten en weer een poging gewaagd en tot mijn grote verbazing en vreugde was nu alles nu wel in het Nederlands!!. Wat er nu gebeurd is weet ik niet maar hiermee is mijn probleem opgelost.

                  Reageer


                  • #10
                    Goed om te horen hillebregt.

                    Reageer


                    • #11
                      Waarom is het SSL certificaat geen EV meer?

                      Reageer


                      • #12
                        Sorry, verkeerde topic ??

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                          Op: https://webmail.zeelandnet.nl/ staat de nieuwe versie van de webmail live.
                          Is dit een aangepaste versie van Roundcube?
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Dag webkabouter,

                            Nee, een standaard versie.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X