Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

hulp gevraagd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • hulp gevraagd


  • #2
    Dubbel klikken op het mailtje en het opent zich. Althans bij mij. Ik had er ook problemen mee tot dat ik een keer dubbel klikte.
    Addy.

    Reageer


    • #3
      ik heb reuma aan de handen ,en ik kan niet 2 keer snel klikken achter elkaar, dus dat gaat helaas niet lukken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door maria.
        ik heb reuma aan de handen ,en ik kan niet 2 keer snel klikken achter elkaar, dus dat gaat helaas niet lukken.
        Wat vervelend voor je . Ik hoop dat iemand anders met een beteer oplossing komt.

        Reageer


        • #5
          Maria,

          Je kan de snelheid voor dubbelklikken aanpassen, kijk hier maar eens:
          http://www.websonic.nl/pctips/window...daanpassen.php

          Reageer


          • #6
            Klik eens 1x op je rechter muisknop. Kies voor koppeling openen in nieuw venster en dan opent je mail met 1 keer klikken

            Reageer


            • #7
              En als je op het mailtje gaat staan en je drukt op de ENTER toets opent het zich ook.

              Misschien heb je hier nog iets aan:

              https://www.rsi-vereniging.nl/hulpmi.../290-muis.html

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door maria.
                Kan iemand me nu eens een keer uitleggen hoe ik de webmail moet openen?????????ik weet het nog steeds niet. ik log in ,en zie mijn mailtjes staan ,maar ik krijg niks open. ??????????????

                ik vraag dit omdat ik geen live mail meer heb, --kheb al 10 keer mijn windows 7 opnieuw geinstaleerd, maar alles mislukt.
                als het al lukt --dan mislukken de 250 updates..
                schakel de computer niet uit --de updates worden geinstaleerd. even later .... na een een nieuwe opstart.. confugureren updates mislukt,schakel de computer niet uit de configuratie word ongedaan gemaakt.
                volgende ,schakel de computer niet uit de updates worden geinstaleerd. volgende ,de confuguretie is mislukt, schakel de computer niet uit .de confugiratie word ongedaan gemaakt, Vinden jullie het heel erg dat ik dit na 2 dagen niet meer zag zitten.
                heb nu voor ---- poging 10 of zo, en 2 maanden verder de moed opgegeven.
                heb dus alleen maar de computer geinstaleerd, en daarna snel google grome geinstaleerd.... mijn computer loopt als een speer. zonder sp1 en zonder updates --alleen heb ik geen windows live mail meer, die kon die niet instaleren omdat er al een andere versie van was geinstaleerd,,,,, ik heb alleen geen idee welke versie ze bedoelen... dus ik probeer open te maken met WEBMAIL, maar dat is me ook niet gegund.. na de vernieuwde webmail, lukt het niet meer... HELP...
                inloggen bij DELTA heb ik opgegeven, want daar snap ik al helemaal niks van. MAAR AUB HELP ME OM MIJN WEBMAIL TE OPENEN
                Windows 7 updates wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Beste is een nieuwe versie windows te instaleren , bijvoorbeeld windows 8 of 10.

                Reageer


                • #9
                  Zou het geen idee zijn om je laptop eens naar een pc-zaak te brengen en te vragen of ze er Win7 opnieuw voor je opzetten. Je hebt immers een legale key.
                  Je bent nu al maanden aan het tobben.

                  Win7 updates worden nog altijd door MS geleverd hoor!
                  Hiervoor is Win7SP1 noodzakelijk.
                  MS ondersteunt win7 tot 14 januari 2020

                  Reageer


                  • #10
                    Ik begin me nu af te vragen wie er gelijk heeft....ondersteunt microsoft nu wel of niet windows7 met updates?
                    Met dit soort antwoorden kom je niet verder.

                    Maria,
                    Laat iemand je pc nakijken, want als je zelf al 10 keer win7 opnieuw erop hebt gezet heeft het weinig nut omdat weer een keer te doen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                      Windows 7 updates wordt niet meer ondersteunt door Microsoft.
                      Dat klopt niet. Er komen (zoals ook Ptrol schrijft) tot 2020 beveiligingsupdates uit voor Windows 7. Meestal ben je accurater met je informatie

                      Overigens zijn er manieren om mislukkende updates te repareren maar daar gaat de vraag in dit topic niet over, dus laat ik terzake blijven...

                      Reageer


                      • #12
                        Wat is er trouwens onduidelijk aan het inloggen op MijnDELTA?
                        Hierin zie je niet de webmail... maar in je bericht staat dat je inloggen op DELTA opgeeft. Zonde, want je kunt er best veel in.

                        Reageer


                        • #13
                          Omdat we geen reactie meer ontvangen, ga ik ervan uit dat alle vragen beantwoord zijn van Maria.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X