Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Favorieten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Favorieten

    Nou heb ik Chrome geinstaleerd en Zeelandnet de startpagina gemaakt, maar de knop Favorieten zie ik nergens meer?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
    Nou heb ik Chrome geinstaleerd en Zeelandnet de startpagina gemaakt, maar de knop Favorieten zie ik nergens meer?
    Dit programma komt wel van "Google". Informatievergaarder nummer 1.:@ Firefox lijkt mij een beter alternatief.

    Reageer


    • #3
      Ze doen maar, hier valt weinig te halen.

      Reageer


      • #4
        Pas op, meer dan je denkt.

        Reageer


        • #5
          de favorieten heten bladwijzers en je kunt ze vinden door op de drie puntjes uiterst rechts onder het rode kruisje te klikken. het sterretje er naast gebruik je om een bladwijzer toe te voegen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dwarkje
            de favorieten heten bladwijzers en je kunt ze vinden door op de drie puntjes uiterst rechts onder het rode kruisje te klikken. het sterretje er naast gebruik je om een bladwijzer toe te voegen.
            Bedankt voor de oplossing!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
              Oorspronkelijk gepost door dwarkje
              de favorieten heten bladwijzers en je kunt ze vinden door op de drie puntjes uiterst rechts onder het rode kruisje te klikken. het sterretje er naast gebruik je om een bladwijzer toe te voegen.
              Bedankt voor de oplossing!
              graag gedaan!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X